vaikka siitä jos oikein sievästi pyyätpidätkö sitten pörröstä kiini:xmas:
vaikka siitä jos oikein sievästi pyyätpidätkö sitten pörröstä kiini:xmas:
Äkkiä sen suun saa tukittua.Vaan jos sillä ei oo kauheeta kyselykautta päällä...
Ai tissillä?Äkkiä sen suun saa tukittua.
jos älysitte pestä kylymällä veellä niin jäi hiilijalanjälkiki pieneksiNäin säästimme vettä. Pestiin pörrö ja patonki samalla suihkukerralla.=)
Veikkaanpa että ideana on ollut kasvattaa patonkia, ei kutistaa sitä. Jotenka luulisin että eivät älynneet :xmas:jos älysitte pestä kylymällä veellä niin jäi hiilijalanjälkiki pieneksi
ja sitten tulee olo etten merkannut mitään:'(No jos ne ois sellaset erakkopileet. Ensin sä meet saunaan pörrönpesulle. Ja kun oot valmis niin sillä välin kun sä syöt iltapalaa, niin mä saunon. Sit kun mä tuun saunasta, niin sä meet nukkumaan. Mä syön sit iltapalan ja valvon vähän pidempään niinkuin yleensä. Sit sä heräät aamulla ja lähdet kotiin just ennen kuin mä herään.
Oisko hyvä?
nuin keposasti se yksilön etu menee ihmiskunnan edun edelleVeikkaanpa että ideana on ollut kasvattaa patonkia, ei kutistaa sitä. Jotenka luulisin että eivät älynneet :xmas:
Kyllä ihminen on ahne paskanuin keposasti se yksilön etu menee ihmiskunnan edun edelle
Hei, eiks ton olon pitäis tulla mulle! Kuitenkin oot häippässyt jo paikalta, kun mä herään!ja sitten tulee olo etten merkannut mitään:'(
Ai niinHei, eiks ton olon pitäis tulla mulle! Kuitenkin oot häippässyt jo paikalta, kun mä herään!
Niin, mut patongin kasvatus on ihan hyvä juttu. Siitä riittää sit muillekin, kato.nuin keposasti se yksilön etu menee ihmiskunnan edun edelle
Tuuditatko pörrön uneen :saint:mää taidan lähtee nukuttaa mun pörröä joten pitäkää pörröistänne ja patongeistanne huoli ja nukkukaa makoisasti :kiss:
niimpä, oikealla kädellä huljuutetaan pörröjä ja patonkeja lämpimällä vedellä ja vasemmalla kädellä väännetään samaan samaan aikaan kivihiiltä vastustavaa banderolliaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477123:Kyllä ihminen on ahne paska
Olisin jääny ilman, jos olisin vääntäny kylmälle.jos älysitte pestä kylymällä veellä niin jäi hiilijalanjälkiki pieneksi
Se jää vain minun ja pörrön väliseksi asiaksi,emme kerro:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30477132:Tuuditatko pörrön uneen :saint:
tosta tulee mieleen että ootteko kuullu miten kityn asukki voi simuleerata peltipailakalla ajjoa? ei se haittaa, kerron silti:Olisin jääny ilman, jos olisin vääntäny kylmälle.
Kerran linkosin saunassa kylmää vettä letkusta päälle ni hyvä ettei hypänny
silmille. Mä taas tykkään että se on kivaa ku oikein kuumissaan istuksii lautehilla ja joku vähän ruiskii kylmää päälle.
Mittään ei kannata myöntää |OSe jää vain minun ja pörrön väliseksi asiaksi,emme kerro:xmas:
kirjaannut heti kännykällä ketjuun kun saat tuopin nokan alleMie poistun paikalliseen. :wave:
mikäs joulukuussa on vikana?Mä en tahdo nukkumaan, en halua et viikonloppu on ohi, enkä varsinkaan että on JOULUKUU |O