V
voi apua
Vieras
Miten helkkarissa oot vuoden edes katellut tuolaista, jos se on ollut yhtä tuskaa sulle ja lapsilles -ja vielä kyselet täällä mielipiteitä, ihan kuin tuossa olis mitään mahiksia enää jatkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän nämä miehiä palvovat muijat tajua tehdä mitään muuta kuin haukkua naisia. Naisten pitäisi heidän mielestään olla miesten orjia joilla ei ole omia mielipiteitä eikä mitään sananvaltaa yhteisessä kodissa. Siksi ei nähdä noita epäkohtia vaan keskitytään jankuttamaan remontista.
Eiks tää provo nyt jo nähty. Ei tää tarina tästä enää kehkeydy. Paitsi jos annikki tekee raskaustestin ja onkin raskaana..
Alkuperäinen kirjoittaja Nainenmyös;30476596:Ja kun muutetaan yhteen, harvoin on mahdolisuutta laittaa kahdet huonekalut saman katon alle. Tässä tapauksessakin näen päätäntävallan asunnon omistajalla. Sitten joskus, kun oikeasti tarvetta ostaa uusia huonekaluja yhteiseen kotiin, on reilua hankkia sellaisia, joista molemmat tykkää.
Vaikka olen nainen, ihmettelen naisten sisustusintoilua. Olen omat huonekalutkin hankkinut sillä mielin, että ainakin osa kestää vuosikymmeniä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainenmyös;30476567:On myös ihmisiä, joilla on sama sisustusmaku. Jos miehen asunto oli ap:n mielestä "paskanvärinen" jossa voi pahoin, niin miksi edes muutti sinne. Selvästi oli suunnittelut laittavansa kaiken uusiksi, sekö on reilua että miehelle sen ilmoittaa vasta muutettuaan. Se on kuitenkin miehen koti, jossa hän jo vuosia viihtynyt. Miettikääpä jos tilanne olisi toisinpäin, että mies oli muuttanut naisen kotiin ja vaatinut, että kaikki muutetaan.
Ap voisi myös kertoa, mikä tuo saunan lämmittämiseen tarvittava lupa on vai oliko sekin liioiteltu juttu?
Ihmettelen, että suurin osa kannattaa toisen muuttamista. Kun löytää sopivan puolison, ei tarvitse yrittää muuttaa häntä ja saa olla myös oma itsensä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainenmyös;30476567:Ihmettelen, että suurin osa kannattaa toisen muuttamista. Kun löytää sopivan puolison, ei tarvitse yrittää muuttaa häntä ja saa olla myös oma itsensä.
Ap:n mies ei anna ap:n olla oma itsensä. Et ole näköjään yhtään tajunnut aloituksen pointtia.
Aloituksessa ongelma oli tuo sisustus ja pihanlaitto. Ketjun myötä ilmeni kaikkea muutakin, vielä pahempaa. Hei oikeesti, jos olisi tommonen mies niin tekisitkö sä palstalle aloituksen valittaen sisustamisongelmasta vai olisko sun eka ja suurin huolesi se miehen törkee käytös yleensäkin? Niinpä. Provo.
Haloo itsellesi. Kaikkea ei voi aloitukseen ympätä.
Ja silti ihmettelet, että täällä suurin osa kannattaa toisen muuttamista...Alkuperäinen kirjoittaja Nainenmyös;30476745:Sanoin jo aiemmin; minä en luovu huonekaluistani, jos luokseni joku muuttaisi, se saisi luopua omistaanTuskin muutan itse toisen luokse, koska haluan kotini olevan minun ja näköiseni.