Se masa kävi täälläkin jättämässä yllätyksen, mutta koitan taistella vastaan. Jumiuduin sänkyyn, mut onneks on lasten ohjelmia.Ei oo tarmo eksynyt tänne vieläkään mutta masa yrittää läisikä pussukoillaan silmille|O
Se masa kävi täälläkin jättämässä yllätyksen, mutta koitan taistella vastaan. Jumiuduin sänkyyn, mut onneks on lasten ohjelmia.Ei oo tarmo eksynyt tänne vieläkään mutta masa yrittää läisikä pussukoillaan silmille|O
Mäkin yleensä, mut alle 10h unta koko viikonloppuna. Oon puhkimää kävin päikkäreillä ja nyt oon nuutuneempi kuin ennen niitä
Mä oon sentää nukkunutkin mut silti olen ihan töttöröö. Yritän vastustella masaa mut tuntuu et voimat on niin vähissä et masa voi vaikka voittaa.Se masa kävi täälläkin jättämässä yllätyksen, mutta koitan taistella vastaan. Jumiuduin sänkyyn, mut onneks on lasten ohjelmia.
Aattelin että arvaatte kyl että enhän mie mitään muita miehiä hae.Väärinkäsitysten välttämiseksi kandee kumminkin kirjoittaa, että oman miehen hakureissulle.
ei teistä sutkeista savolaisista tiiäAattelin että arvaatte kyl että enhän mie mitään muita miehiä hae.
Höhhöh..yhessäkin on jo kestämistä.ei teistä sutkeista savolaisista tiiä
tiiä minkälainen haaremi sullaki on ukkoja
huomenta :flower:Aamua! Kirahvi on taas elävien kirjoissa.
Toi mun sisko on oikeesti hullu. Olin salilla ja se oli ilmestynyt tänne sillä aikaa. Käskenyt pojan korjata tietokoneensa ja pojan tyttöystävän leikkaamaan hiuksensa, haukkui mut siitä että sunnuntaina on ruuaksi vain jauhelihakeittoa ja ihmetteli että piti itse keittää kahvit
:OToi mun sisko on oikeesti hullu. Olin salilla ja se oli ilmestynyt tänne sillä aikaa. Käskenyt pojan korjata tietokoneensa ja pojan tyttöystävän leikkaamaan hiuksensa, haukkui mut siitä että sunnuntaina on ruuaksi vain jauhelihakeittoa ja ihmetteli että piti itse keittää kahvit
Hieman outoo :OToi mun sisko on oikeesti hullu. Olin salilla ja se oli ilmestynyt tänne sillä aikaa. Käskenyt pojan korjata tietokoneensa ja pojan tyttöystävän leikkaamaan hiuksensa, haukkui mut siitä että sunnuntaina on ruuaksi vain jauhelihakeittoa ja ihmetteli että piti itse keittää kahvit
Kauheeta!Toi mun sisko on oikeesti hullu. Olin salilla ja se oli ilmestynyt tänne sillä aikaa. Käskenyt pojan korjata tietokoneensa ja pojan tyttöystävän leikkaamaan hiuksensa, haukkui mut siitä että sunnuntaina on ruuaksi vain jauhelihakeittoa ja ihmetteli että piti itse keittää kahvit
Toi mun sisko on oikeesti hullu. Olin salilla ja se oli ilmestynyt tänne sillä aikaa. Käskenyt pojan korjata tietokoneensa ja pojan tyttöystävän leikkaamaan hiuksensa, haukkui mut siitä että sunnuntaina on ruuaksi vain jauhelihakeittoa ja ihmetteli että piti itse keittää kahvit
No anteeks. :ashamed:Voihan interwebin ihmeellinen maailma, johin heikkolahjaisillakin on vapaa pääsy. Ei luoja.
Missä sä taas oikein pyörit??Voihan interwebin ihmeellinen maailma, johin heikkolahjaisillakin on vapaa pääsy. Ei luoja.
Voihan interwebin ihmeellinen maailma, johin heikkolahjaisillakin on vapaa pääsy. Ei luoja.
ompa ristuksen kätevä vyölaukku, camoväreissä ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30476402:Tämmösen hankin ens kesäks opcorn:
Tähän mahtuu vain yksi pullo, mutta kantsii vaan laittaa mahdollisimman iso :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30476402:Tämmösen hankin ens kesäks opcorn: