Ei ollu mitään millä vois vältellä sekä kouluhommia, että siivousta?Huoh, nyt olis ruokakin valmis. Siivoilin jopa keittiötä
Kouluhommia ku olis tehtävänä niin siivouskin maistuu...
No ei..tai no, olisin tietty voinu vaan istahtaa sohvannurkkaan vaikka neulomaan tai kattomaan telkkaa mutta jossain vaiheessa olis tullu sanomista ainakin ruuan puuttumisesta.:snotty: ja siivouksesta ehkä myös. Vaikka olenkin melko sotkunsietokykyinen niin jossain se raja silti menee miullakin..olis ollu pakko siivota kuitenkin että tääl kestää olla.Ei ollu mitään millä vois vältellä sekä kouluhommia, että siivousta?
Kävi se vilahtaa tos mutta sit se meni pois..:|Laitoin sopparuuan tulille, kiskasin buranaa ja strepsilsin, minille on tulossa ekat peruna maistiaiset ja sitten raahaudun hetkeks muksujen kanssa pihalle,
yritän potkia ukon ylös sängystä (valvo aamu viiteen) ja suuntaan takas sohvalle peiton alle.
Tarmoa kaivattais, onko näkynyt?
Väärinkäsitysten välttämiseksi kandee kumminkin kirjoittaa, että oman miehen hakureissulle.Pitää lähteä kaverin luo miehenhakureissulle.:wave: Päivänjatkoja!
No näköjään.Tarmo on juur tullu palstalle, tossa pari avausta alempana
Miks te pakotitte valvomaan aamuun asti? Väsyttää. Päiväkahvia.
Kunhan kurmootetaan nuorempaa. Anteeksi.Miks te pakotitte valvomaan aamuun asti? Väsyttää. Päiväkahvia.
Kunhan kurmootetaan nuorempaa. Anteeksi.
Miks te pakotitte valvomaan aamuun asti? Väsyttää. Päiväkahvia.
No saatte tän kerran anteeks. Oon niin nuutunut, etten jaksa vihoitella.Kunhan kurmootetaan nuorempaa. Anteeksi.
mää kävin päikkäreillä ja nyt oon nuutuneempi kuin ennen niitäNo saatte tän kerran anteeks. Oon niin nuutunut, etten jaksa vihoitella.