Miksi kuluttajasuoja ei puutu VR:n touhuun!!

  • Viestiketjun aloittaja nno
  • Ensimmäinen viesti
nno
Itse ostin meno- ja paluulipun turusta helsinkiin ennakkolippuna. Olen siis opiskelija ja laitoin tietenkin ennakkolipun opiskelijan hinnoilla..Selvisi ettei mulla ole oikeutta opiskelija hintoihin pelkällä OPISKELIJATODISTUKSELLA EIKÄ ennakkolippua voi peruttaa vaikka matkaan on yli viikko aikaa! Maksoin siis aivan turhaan kahdesta lipusta ja joudun ostamaan uudet liput aikuisen hinnoilla. Törkeetä on myös se, että he perivät peruuttamismaksua 10€ kaikista lipuista.
 
vierass
Ei ole VR:n vika että itse mokasit. Kannattaa lukea ennakkolipun säännöt ennen sen ostamista. Peruutusmaksu nousi sen vuoksi, että aiemmin ihmiset ostivat huolettomasti lippuja eivätkä peruneet ennen matkan lähtöä, eihän se ole kannattavaa.
 
Junalla joskus
Millä ne antaa sitten alennuksen vr:llä? Itse matkustan vain vr:n äkkilähdöillä tai ostamalla lipun juuri ennen junan lähtöä, yleensä samana päivänä.
 
Siis sinä et jaksanut/osannut lukea mitä ostit, VR toimi täysin julkisesti ilmoittamiensa lippuehtojen mukaisesti, ja sinä haluaisit että joku virkamies toteaisi sinulle vielä saman asian?

Great plan, pal! :cool:
 
aloittajaaaa
Ei ole VR:n vika että itse mokasit. Kannattaa lukea ennakkolipun säännöt ennen sen ostamista. Peruutusmaksu nousi sen vuoksi, että aiemmin ihmiset ostivat huolettomasti lippuja eivätkä peruneet ennen matkan lähtöä, eihän se ole kannattavaa.
Opiskelijatodistus on virallinen! sen pitäisi käydä jokaiseen asiaan suomen kolkassa.. eipä ole tullut matkustettua ennen junalla.. Toivottavasti itse mokaat myös :)
 
"rrr"
Opiskelijatodistus on virallinen! sen pitäisi käydä jokaiseen asiaan suomen kolkassa.. eipä ole tullut matkustettua ennen junalla.. Toivottavasti itse mokaat myös :)
Kyllä kaikki opiskelija-alennusta antavat tahot mitkä itselleni nyt mieleen tulee vaativat opiskelijakorttia. En tosin ole kokeillut koskaan josko käytännössä hyväksyisivät todistuksenkin.