Mä kyllä vähän mietin miksi toffee ei sano mitään lahjaideoita kun kyselin..Huomenta! Olenpa yllättynyt ettei kukaan huomannut eilistä poissaoloani.
:kiss:Mä kyllä vähän mietin miksi toffee ei sano mitään lahjaideoita kun kyselin..
Voe minkä kimalluksen kanssa se saapuukaan!
Olen niin häikäisevä yksilö että tarvii aurinkolasitVoe minkä kimalluksen kanssa se saapuukaan!
Joko ehdin kehua että musta tulee huomenna aika rikas. :vampire: Tietysti riippuu kenen vertaa, mutta jos vertaillaan vaikka naapurin eläkeläiseen niin voe jotta on rahhoo ettei paskalle taivu!!
Että vähän respectii sitten kun puhuttelette minua..
Teidän porhoutenne kumartaa syväänJoko ehdin kehua että musta tulee huomenna aika rikas. :vampire: Tietysti riippuu kenen vertaa, mutta jos vertaillaan vaikka naapurin eläkeläiseen niin voe jotta on rahhoo ettei paskalle taivu!!
Että vähän respectii sitten kun puhuttelette minua..
Se on HarmonY! Mutta hatunnosto on kiva. Ehkä vielä pieni pään nyökäytys kunnioituksen merkiksi?lupaan ottaa karvareuhkan aina päästä kun naputtelen vastausta hormoonille
Ei se oo uskon asia.Nyt alkaa jännittämään, tuleeko se äijä tänään. En vieläkään usko |O
näin tehäänSe on HarmonY! Mutta hatunnosto on kiva. Ehkä vielä pieni pään nyökäytys kunnioituksen merkiksi?
Köyhät kyykkyyn!
Snobit hiljaa!
Riittääks että makaa soffalla?Köyhät kyykkyyn!