Ei ole enkä haluu mitään kännipanoja.Harmi Onko sulla lapsia, käyt pokaan baarista jonkun?
Ei ole enkä haluu mitään kännipanoja.Harmi Onko sulla lapsia, käyt pokaan baarista jonkun?
no niin mut inanna kyl sunkin pitäis tietää totuuden ulkopuolella ei ole rakkautta9mm, joo naisetkin (ainakin osa) osaa olla tosi epäloogisia, myönnetään..
Anteeks, multa hilppas yli hilseenno niin mut inanna kyl sunkin pitäis tietää totuuden ulkopuolella ei ole rakkautta
Tulee :heart:Kas, tsadilaishemmo kutsui itsensä iltakahville huomenna. Mahtaakohan tulla.
no kun sanoit mitään ei myönnetäAnteeks, multa hilppas yli hilseen
Ai baarista vaiHommaa selvä pano?
Höh, no, mitään en myönnäno kun sanoit mitään ei myönnetä
hahaa mut sie et selviydy kolmannen asteen kuulusteluista _;DHöh, no, mitään en myönnä
Sie et tunne mua.hahaa mut sie et selviydy kolmannen asteen kuulusteluista _;D
Mistä aiheesta?Mites juonitiivistelmä?
no toi oli hölöö kun nazit eii oo keksiny 5 astetta 200 centullakaan mut siis sä ootk keksiny noh mitäs 5 asteeeseen kuulluu sit?Sie et tunne mua.
Selviin vaikka viiden asteen kuulusteluista :snotty:
Se jää nähtäväks En hehkuta vielä.Tulee :heart:
En kai mä mun supersalasia kuulustelutapoja muille kerro!no toi oli hölöö kun nazit eii oo keksiny 5 astetta 200 centullakaan mut siis sä ootk keksiny noh mitäs 5 asteeeseen kuulluu sit?
No mut mä peukutanSe jää nähtäväks En hehkuta vielä.
helkatin bondi mie repesin nauruu nokkela nainenEn kai mä mun supersalasia kuulustelutapoja muille kerro!
Täytyy olla ettei jää alakynteen!helkatin bondi mie repesin nauruu nokkela nainen
Köpsis
mie jätän tortut tuohon ulko- ovelle, nappaa siittä kun luudallas lentelet!
(ai helvetti miltä tuo kuulosti)