OokooAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30474023:Niin, keitetyn
OokooAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30474023:Niin, keitetyn
:OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30474023:Niin, keitetyn
:xAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30474023:Niin, keitetyn
me mitään vaikeita olla :stick:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30474129:Lallallaaaaalaaaa... Miksi miesten pitää olla niin saatanan vaikeita? Martyyrius on perseestä, en jaksa sellaista. Onneks Jack ymmärtää mua
kerros miten me ollaan vaikeita ?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30474129:Lallallaaaaalaaaa... Miksi miesten pitää olla niin saatanan vaikeita? Martyyrius on perseestä, en jaksa sellaista. Onneks Jack ymmärtää mua
Niinpä.En tykkää yhtään tuommosista että ryyppypaikassa on lapsi. Aivan sama vaikka sillä ois lapsenvahti joka selvinpäin. Vie kyllä fiilikset täysin..
Välillä ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla.kerros miten me ollaan vaikeita ?
noh niin on naisetkin esim tänään kun heitin läpällä et paljos baariin meenee fyrkkaa sain vastaukses ite ne tienaan niin kyllä mä sillon tienasin pikkasen enemmän mut jäin kotiin ja suokaa anteeksi oon vähän kiukkunen nyt naisille . niin ni silti verattiin johonkin menneeseen et kyllä sitä osataan olla sielläkin tosi loogisia prklVälillä ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Piiiiittttkä juttu, en jaksa selostaakerros miten me ollaan vaikeita ?
paa vaan lyhenyttynäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30474229:Piiiiittttkä juttu, en jaksa selostaa
Olipas melko suorasukaista mutta osoite jäi uupumaanTuu sinä tänne jos torttua kaipaat!
Ei tarvii huomata
Ei tarttekkaan mutta huomataanEi tarvii huomata
Mitäpä sitä kiertelemään :xmas:Olipas melko suorasukaista mutta osoite jäi uupumaan
no ei pane : /moikka yinksu, kuis panee
oho :Olainelautelenkin jo ihan päin kettua
Ää eijei ei!9mm, joo naisetkin (ainakin osa) osaa olla tosi epäloogisia, myönnetään..
:hug:Nyt meen ihan oikeesti nukkumaan ja kiroan tätä epäsosiaalisuuttani. Sillon ku olis mahdollista olla aikuisseurassakin niin mitä mie teen, lähen kottiin, lasteni luo. Jotka tosin oli jo nukkumas.