The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan niit kalliimpiakin, mut sinuna ostaisin imurin 79,- ja pistäisin kakssataa sukanvarteen.
Mun edellinen imuri makso viiskymppiä, ja sen kyllä huomaa. Mä haluan kunnollisen imurin joka kestää kaaaaaaaaauan, eikä siitä katkee letku kesken siivouksen. Ja pölypussiton vois olla kiva, ei tarttis ostaa niitäkään enää.

Mutta taidan ottaa parisataa hintakatoksi. Vaikka se vihertävä olikin niin nätti.

Mä oon niin pulasa tuon tytön lahjan kanssa.. Poika saa metrin mittaisen ritarinlinnan tarvikkeineen, stereot, kaikki robinin levyt, kauko-ohjattavan monsteriauton, ison legopaketin... Ja typylle on uus hieno puhelin, mutta muuten jotain Top model kirja ja lasten ristikko. Mummokin ostaa peiton ja koulureppun eli ei mitään "kivaa" sieltäkään tulossa..Mitä mä sille ostan jotain sikasiistii mistä lapsi ilahtuu.. :confused: hän on siis pian 10-vuotias..

Lispetin kamera idea oli hyvä, mutta sillä on aika hyvä kamera siinä uudessa kännyssä..

Telkkarin ostan synttärilahjaksi jos uudesa talossa on antennin paikat makkareissa..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä