Mikäs siinä jos on varaa ostaa.On se mustakin, mutku mä haluun!
Mikäs siinä jos on varaa ostaa.On se mustakin, mutku mä haluun!
Ei se sitten oo jos kerta haluu senOn se mustakin, mutku mä haluun!
Mutta jos se on laadukas ja kestävä. Sitäpaitsi joskus voi satsata joihinkin asioihin vähän enemmän . Ei aina tarvi piheillä. 79 imuri menee kuitenkin heti rikki.On se mustakin, mutku mä haluun!
Mun edellinen imuri makso viiskymppiä, ja sen kyllä huomaa. Mä haluan kunnollisen imurin joka kestää kaaaaaaaaauan, eikä siitä katkee letku kesken siivouksen. Ja pölypussiton vois olla kiva, ei tarttis ostaa niitäkään enää.Onhan niit kalliimpiakin, mut sinuna ostaisin imurin 79,- ja pistäisin kakssataa sukanvarteen.
Haluaako ihmiset normaalisti nähdä kavereita joka viikonloppu? :OOlispa jo huominen. Inhoan viikonloppu duuneja. Ei pysty kavereita näkee.
Juu, ei ole kivaa olla yksin kotona.Haluaako ihmiset normaalisti nähdä kavereita joka viikonloppu? :O
Sehän on just parasta maailmassa :vampire:. Mut mä oonkin kai vähän erakko ja antisosiaalinen :ashamed:Juu, ei ole kivaa olla yksin kotona.
En mie halua aina nähdä. Työ on niin sosiaalista, että on kiva olla välillä ihan itsekseen.Haluaako ihmiset normaalisti nähdä kavereita joka viikonloppu? :O
Mä en viihdy koko viikonloppua yksin. Ja mitä kivaa on olla aina yksin. Pitää sitä kavereitakin joskus nähdä.Sehän on just parasta maailmassa :vampire:. Mut mä oonkin kai vähän erakko ja antisosiaalinen :ashamed:
Mä näen kavereita ehkä pari kertaa vuodessa . Jos sitäkään. Se riittää mulle...Mä en viihdy koko viikonloppua yksin. Ja mitä kivaa on olla aina yksin. Pitää sitä kavereitakin joskus nähdä.
:O Mä varmaan olisin osastolla tuota menoa.Mä näen kavereita ehkä pari kertaa vuodessa . Jos sitäkään. Se riittää mulle...
Mä en vaan silleen hirveesti kaipaa seuraa :|. Ja sen jälkeen kun oon tavannut kavereita, niin mielellään tahdon olla omassa rauhassa muutaman päivän.:O Mä varmaan olisin osastolla tuota menoa.
Mä kaipaan. En pidä yksin olemisesta koko ajan. On se välillä kivaa.Mä en vaan silleen hirveesti kaipaa seuraa :|. Ja sen jälkeen kun oon tavannut kavereita, niin mielellään tahdon olla omassa rauhassa muutaman päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30473526:
Älä hauku mun ystävää! :stick:tua jak tanielssi on ihan hirveetä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30473660:Älä hauku mun ystävää! :stick: