Perjantain tiskoteekki!

kauhee??
Joo tää on semmonen joka on ihan hulvaton tai sit ihan tosi kauhee, riippuu mielentilasta jossa kuuntelee. Paras Leevin biisi ikinä mun mielestä. :)
se tuo sellasia haikeita muistoi :) tai kokemuksia kun pitkin baarei tuli ymäri suomen luuhattua et miteeen sitä sellasta vaan. Mut kertokaas ite ei oo kyl koskaan pystyny ottaan rapula ryyppyä kun kyllä se vaan tois laatta olon jos aamulla pitäis ottaa lisää ei itelle kiitti .
 
iu-
se tuo sellasia haikeita muistoi :) tai kokemuksia kun pitkin baarei tuli ymäri suomen luuhattua et miteeen sitä sellasta vaan. Mut kertokaas ite ei oo kyl koskaan pystyny ottaan rapula ryyppyä kun kyllä se vaan tois laatta olon jos aamulla pitäis ottaa lisää ei itelle kiitti .
Baareissa tuli joskus luuhattua joo, ja monia aika surullisiakin tarinoita siellä näki...

Terve piirre ihmisessä, ettei korjaussarja maistu. :) Sit kannattaa huolestua, jos sellaista tarvii.

Vielä yksi Leevi:

[video=youtube;Fr5yaFWwDn8]https://www.youtube.com/watch?v=Fr5yaFWwDn8[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
tanssi on kyl vaikeimpia tanssi lajei mitä ite tiiän . tai se kun vetää yhel jalal siellä katos ja kieppuu taitoo ja akrobatiaa haha tekis mieli kokeilla mut en kyll minnekkään tunnille menis
Joo siis ihan aloittelija mäkin olen, mutta mulla kun on tanko himassa ni mulle riittää tällä hetkellä se että uskallan yksinäni kieppua pää alaspäin ja muuta pientä kikkailua :LOL:
 
mut kerros
Joo siis ihan aloittelija mäkin olen, mutta mulla kun on tanko himassa ni mulle riittää tällä hetkellä se että uskallan yksinäni kieppua pää alaspäin ja muuta pientä kikkailua :LOL:
mulle miten se siinä "liukkaalla" tangolla sujuu siis jalat kii mut tuntuu kun tolppaa koittaa ite kiipee niin siinä vaanm liukuu kaks askelta takas. mut on se taito laji kyllä osaatko jo skorpionit ja nää tuttu joka on baari mikko aina selittää ja näyttää kuvii ja on kyllä melkosta lentoa se meno kunto kohillaa. tai millain kiipeet ite sitä tankoo ylös ? ootko muksahtanu koskaan? onko sulla joku patja siin alhaal?
 
täh
Baareissa tuli joskus luuhattua joo, ja monia aika surullisiakin tarinoita siellä näki...

Terve piirre ihmisessä, ettei korjaussarja maistu. :) Sit kannattaa huolestua, jos sellaista tarvii.

Vielä yksi Leevi:

[video=youtube;Fr5yaFWwDn8]https://www.youtube.com/watch?v=Fr5yaFWwDn8[/video]
ope baarissa olen yllättynyt aina ajattelin että siellä ollaan nenä kiinni paperissa ;D

noh millanen sie olit baarissa?
 
iu-
Alkuperäinen kirjoittaja täh;30471098:
ope baarissa olen yllättynyt aina ajattelin että siellä ollaan nenä kiinni paperissa ;D

noh millanen sie olit baarissa?
Hei en mä syntynyt tähän ammattiin, olen ollut ihan lapsi, koululainen ja opiskelijakin jollain välillä. :D Ja nythän vanhana ja viisaana en toki tuollaisia harrasta... ;)

Tässon muuten aikas ajatuksia herättävä elokuva tää Fight Club:

[video=youtube;WLNkIM7pcYE]https://www.youtube.com/watch?v=WLNkIM7pcYE[/video]
 
mun yks suosikki
Hei en mä syntynyt tähän ammattiin, olen ollut ihan lapsi, koululainen ja opiskelijakin jollain välillä. :D Ja nythän vanhana ja viisaana en toki tuollaisia harrasta... ;)

Tässon muuten aikas ajatuksia herättävä elokuva tää Fight Club:

[video=youtube;WLNkIM7pcYE]https://www.youtube.com/watch?v=WLNkIM7pcYE[/video]
leffoista :) mittääs ajatuksia sulel tuli siitä?
 
mulle miten se siinä "liukkaalla" tangolla sujuu siis jalat kii mut tuntuu kun tolppaa koittaa ite kiipee niin siinä vaanm liukuu kaks askelta takas. mut on se taito laji kyllä osaatko jo skorpionit ja nää tuttu joka on baari mikko aina selittää ja näyttää kuvii ja on kyllä melkosta lentoa se meno kunto kohillaa. tai millain kiipeet ite sitä tankoo ylös ? ootko muksahtanu koskaan? onko sulla joku patja siin alhaal?
No siis tanko lämpenee ni pito paranee ja tietty sitten paljaan ihon ja tangon välissä on kitkaa mikä auttaa pysymään siinä. En nyt tiedä miten sen selittäis fiksusti :D

No mä sain muksun vajaa 4kk sitten eli olin melkein 8kk treenaamatta että en enää muista mitään liikkeiden nimiä, nyt kun pyörin ihan vaan huvikseni ja saadakseni aerobista liikuntaa lihaskunnon lisäksi :D Sitten kun esim saan vielä vähäsen voimia ja esim vatsalihaksia takaisin niin alan taas harjoittelemaan kunnolla liikkeitä :)

Ja juu oon pudonnut :D Mulla oli kerran melkein kuukauden suorakulmion mallinen mustelma lapaluiden välissä kun putosin katonrajasta ex-miehen läppärin muuntajan (vai mikä hilkutti se iso mötti aina noissa johdoissa onkaan) päälle :D Ja patja mulla on alla silloin kun harjoittelen uusia juttuja :)
 
"auts"
tunsin rusahduksen :) niin joo hikoilu liimaa kii eli alku verryttely paikallaan kyl ja totta ei niillä nimillä merkitystä oo kuhan kuntoa tulee sehän se pää asia siis oikeesti sitä puhasta tanko tanssia voi oikeesti verrata sirkus akrobatiaan. en tiiä näikö sen kaksikon tossa amerikan talentissa ja oli kyl suu auki siitä hommasta. hyvää musaa niin saa keho kyytiä joka paikkaan..

parempi mieli tuo ympäristöllekkin paljon :)

ainii onneks et saannu sähköiskuu ois voinnu tulla joku elecktrick lady boggie new moovssi .

ihan näin kun en oo tälläin kysässy mut kumpi teille tuo parempaa fiilistä lihas vai aerobinen itellä se on toi aerobinen tulee jotenkin kepee olo sellanen lentävä.
 
iu-
leffoista :) mittääs ajatuksia sulel tuli siitä?
Ihan päällimmäisenä se suuri älykkyyden ja kaikkitietävyyden tunne, kun heti alkumetereillä tajusin homman jujun (en kerro sitä nyt tässä, etten spoilaa, jos joku haluaa kattoa ihan puhtaalta pöydältä). Turhan harvoin pääsee tuntemaan ittensä fiksuksi. :)

Mutta niin, onhan tässä elokuvassa hirveän paljon purekseltavaa, ja siitä löytyy niin monia kerroksia (Huom. teinit! Kyseessä siis EI ole pelkkä aivoton väkivaltaelokuva!), että varmaan kestää vielä muutamankin katselun.

Doorsia välillä:

[video=youtube;Wt079HIHD6Y]https://www.youtube.com/watch?v=Wt079HIHD6Y[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja 9MM
9MM
niin siis pelkoa vastaan durden siinä että ei uskalla päästää irti :) joutu luomaan toisen alkakeen itsekseen?.0 sen kuka on sinä sisällä ilman ulkopulista painetta omistautumista väärälle joka ei ole sinä .
 
  • Tykkää
Reactions: iu-
9MM
ja se tappelu on vähän sama kun tää esimerrki eduskunta luopui 3/4 perustuslaillisestaa määrämis oikeuksista jos perustuslakia muutetaan joka tarvitsi tuon verran .. samaan aikaan uutisoitiin kuinka tuksu ja ile olivat rietastelleet :(
 
9MM
[video=youtube;VA770wpLX-Q]https://www.youtube.com/watch?v=VA770wpLX-Q[/video]

pakko sanoo et tää on hyvä biisi ja oon sannukkin sen täälläkin mut se et polivtuu viel easy e haudalle siin lopus oli rispektii. oli kyl kivaa elää musassa 90 luvulla just gangsta shyyyt :D
 
[QUOTE="auts";30471156]tunsin rusahduksen :) niin joo hikoilu liimaa kii eli alku verryttely paikallaan kyl ja totta ei niillä nimillä merkitystä oo kuhan kuntoa tulee sehän se pää asia siis oikeesti sitä puhasta tanko tanssia voi oikeesti verrata sirkus akrobatiaan. en tiiä näikö sen kaksikon tossa amerikan talentissa ja oli kyl suu auki siitä hommasta. hyvää musaa niin saa keho kyytiä joka paikkaan..

parempi mieli tuo ympäristöllekkin paljon :)

ainii onneks et saannu sähköiskuu ois voinnu tulla joku elecktrick lady boggie new moovssi .

ihan näin kun en oo tälläin kysässy mut kumpi teille tuo parempaa fiilistä lihas vai aerobinen itellä se on toi aerobinen tulee jotenkin kepee olo sellanen lentävä.[/QUOTE]

No onhan noita taitajia, ja joskus mäkin aion olla :D

No onhan se aerobinen tietty, kun oon aina tykänny tanssia yms :D
 

Yhteistyössä