nolottaa myöntää mut jäin ziikaa noita silmiiAlkuperäinen kirjoittaja minä:Laittaas tälläinen
https://www.youtube.com/watch?v=jL80eK7w2cg
se tuo sellasia haikeita muistoi tai kokemuksia kun pitkin baarei tuli ymäri suomen luuhattua et miteeen sitä sellasta vaan. Mut kertokaas ite ei oo kyl koskaan pystyny ottaan rapula ryyppyä kun kyllä se vaan tois laatta olon jos aamulla pitäis ottaa lisää ei itelle kiitti .Joo tää on semmonen joka on ihan hulvaton tai sit ihan tosi kauhee, riippuu mielentilasta jossa kuuntelee. Paras Leevin biisi ikinä mun mielestä.
tanssi on kyl vaikeimpia tanssi lajei mitä ite tiiän . tai se kun vetää yhel jalal siellä katos ja kieppuu taitoo ja akrobatiaa haha tekis mieli kokeilla mut en kyll minnekkään tunnille menis[video=youtube_share;4eUNXqblOak]http://youtu.be/4eUNXqblOak[/video]
Yksi tämän hetken lempparibiiseistä tankotreeneissä :heart:
Baareissa tuli joskus luuhattua joo, ja monia aika surullisiakin tarinoita siellä näki...se tuo sellasia haikeita muistoi tai kokemuksia kun pitkin baarei tuli ymäri suomen luuhattua et miteeen sitä sellasta vaan. Mut kertokaas ite ei oo kyl koskaan pystyny ottaan rapula ryyppyä kun kyllä se vaan tois laatta olon jos aamulla pitäis ottaa lisää ei itelle kiitti .
Joo siis ihan aloittelija mäkin olen, mutta mulla kun on tanko himassa ni mulle riittää tällä hetkellä se että uskallan yksinäni kieppua pää alaspäin ja muuta pientä kikkailuatanssi on kyl vaikeimpia tanssi lajei mitä ite tiiän . tai se kun vetää yhel jalal siellä katos ja kieppuu taitoo ja akrobatiaa haha tekis mieli kokeilla mut en kyll minnekkään tunnille menis
mulle miten se siinä "liukkaalla" tangolla sujuu siis jalat kii mut tuntuu kun tolppaa koittaa ite kiipee niin siinä vaanm liukuu kaks askelta takas. mut on se taito laji kyllä osaatko jo skorpionit ja nää tuttu joka on baari mikko aina selittää ja näyttää kuvii ja on kyllä melkosta lentoa se meno kunto kohillaa. tai millain kiipeet ite sitä tankoo ylös ? ootko muksahtanu koskaan? onko sulla joku patja siin alhaal?Joo siis ihan aloittelija mäkin olen, mutta mulla kun on tanko himassa ni mulle riittää tällä hetkellä se että uskallan yksinäni kieppua pää alaspäin ja muuta pientä kikkailua
ope baarissa olen yllättynyt aina ajattelin että siellä ollaan nenä kiinni paperissa ;DBaareissa tuli joskus luuhattua joo, ja monia aika surullisiakin tarinoita siellä näki...
Terve piirre ihmisessä, ettei korjaussarja maistu. Sit kannattaa huolestua, jos sellaista tarvii.
Vielä yksi Leevi:
[video=youtube;Fr5yaFWwDn8]https://www.youtube.com/watch?v=Fr5yaFWwDn8[/video]
Hei en mä syntynyt tähän ammattiin, olen ollut ihan lapsi, koululainen ja opiskelijakin jollain välillä. Ja nythän vanhana ja viisaana en toki tuollaisia harrasta...Alkuperäinen kirjoittaja täh;30471098:ope baarissa olen yllättynyt aina ajattelin että siellä ollaan nenä kiinni paperissa ;D
noh millanen sie olit baarissa?
leffoista mittääs ajatuksia sulel tuli siitä?Hei en mä syntynyt tähän ammattiin, olen ollut ihan lapsi, koululainen ja opiskelijakin jollain välillä. Ja nythän vanhana ja viisaana en toki tuollaisia harrasta...
Tässon muuten aikas ajatuksia herättävä elokuva tää Fight Club:
[video=youtube;WLNkIM7pcYE]https://www.youtube.com/watch?v=WLNkIM7pcYE[/video]
No siis tanko lämpenee ni pito paranee ja tietty sitten paljaan ihon ja tangon välissä on kitkaa mikä auttaa pysymään siinä. En nyt tiedä miten sen selittäis fiksustimulle miten se siinä "liukkaalla" tangolla sujuu siis jalat kii mut tuntuu kun tolppaa koittaa ite kiipee niin siinä vaanm liukuu kaks askelta takas. mut on se taito laji kyllä osaatko jo skorpionit ja nää tuttu joka on baari mikko aina selittää ja näyttää kuvii ja on kyllä melkosta lentoa se meno kunto kohillaa. tai millain kiipeet ite sitä tankoo ylös ? ootko muksahtanu koskaan? onko sulla joku patja siin alhaal?
Ihan päällimmäisenä se suuri älykkyyden ja kaikkitietävyyden tunne, kun heti alkumetereillä tajusin homman jujun (en kerro sitä nyt tässä, etten spoilaa, jos joku haluaa kattoa ihan puhtaalta pöydältä). Turhan harvoin pääsee tuntemaan ittensä fiksuksi.leffoista mittääs ajatuksia sulel tuli siitä?