:hug:Selvästi hyvä päivä tulossa. Mua itkettää ihan sikana kun muksut kattoo Risto Räppääjä ja siinä on laulu joka ei ees oo surullinen kun hirvee ränkytys...
:hug:Selvästi hyvä päivä tulossa. Mua itkettää ihan sikana kun muksut kattoo Risto Räppääjä ja siinä on laulu joka ei ees oo surullinen kun hirvee ränkytys...
Vähän oon pihalla. Mutta mua jännittää. Jos se menee läpi, niin keskeytän tipattomani ja juon kuohuvaa.Eilenhän tuo keskustelu käytiin. Parhaat palat on netissä.
- Vieressäni istuu iljettävä homo. En halua hänen kanssaan naimisiin.
- En minäkään halua naimisiin edustaja X:n kanssa [vastaa loukattu henkilö]
Kyllä mä uskon, että nyt se menee.Vähän oon pihalla. Mutta mua jännittää. Jos se menee läpi, niin keskeytän tipattomani ja juon kuohuvaa.
Mä en oikein, mutta tietenkin toivon kovasti.Kyllä mä uskon, että nyt se menee.
Miksen olis voinut siivota ja pyykätä eilen.
Ei mun tartte, mulla on porukoilta tuparilahjaksi saatu pullo jemmassa. Lempparilitkuani, namskis.kyllä se läpi menee, kipaseppa kirahvi alkoon
Käski. Ääni pääni sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30469324:
Käskikö joku sua laiskottelemaan eile? HÄH?
:OKäski. Ääni pääni sisällä.
Päivän kannatettavat asiat hoidettu.
Aika käynnistää viikonloppu.
TSIH!
No ootkos koskaan kuullut normaaleista pään sisällä kuuluvista äänistä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30469609::O
Omituisia ääniä sulla päässä
Et sattuis tarttemaan apua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30469611:Mä rupeen kohta nuijimaan 1,5 kiloo possun ulkofilettä piffeiksi opcorn:
Mennään vaan, jos asetutaan asumaan muualle ko sinne tuppukyläänAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30469789:Jeeeee :heart:
Mennäänkö siraffi naimisiin?
Mä aattelin kyllä siirtyä vielä tonne syvemmälle mettään asumaanMennään vaan, jos asetutaan asumaan muualle ko sinne tuppukylään
Jaahas, eka homoavioeroAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30469831:Mä aattelin kyllä siirtyä vielä tonne syvemmälle mettään asumaan