Mä niin tarviin hartiahieronnan.Pää on niin kipee ja johtuu juurikin siitä syystä, että mulla on hartiat ihan jumissa. Saan kyllä hartiahieronnan ja selkähieronnan mutta vasta 2vkon päästä. Siihen asti pitää sinnitellä.
eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaaMä niin tarviin hartiahieronnan.Pää on niin kipee ja johtuu juurikin siitä syystä, että mulla on hartiat ihan jumissa. Saan kyllä hartiahieronnan ja selkähieronnan mutta vasta 2vkon päästä. Siihen asti pitää sinnitellä.
täällä mitään thaikku hierojia ole...on joskus ollut mut en tiedä miks loppu..kai se siellä teki muutakinAlkuperäinen kirjoittaja täh;30467598:eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaa
thaikku hierojat on just parhaimpii ollu tuolla ulko maillakain okei ite ei sillain tarvii kun vetää tota joogaa okei nyt oli breikki ja sen huomas heti joka päivä kannattaa venytellä sillain pikkkasen alota silaion varovasti ku oot pystys ja veaät päätäs lattiaa kohdden hetken päästä huomaat kuinka kroppa singahtaa taks ku jojo usko pois mä oon sentäs 95 kilonen mies ja silti se tulee sillain takas venyttele hyvä nainen tuolla vnahmpii kövellee sillä häkkyrällä ja mä oon nähny merikarhui isolla vaatsalla jotka danssaa 90 vuotiainakintäällä mitään thaikku hierojia ole...on joskus ollut mut en tiedä miks loppu..kai se siellä teki muutakin
Kuka mua täällä nyt hierois kun ei täällä ole muita kun minä : /
Saako kysyä missä lapsen toinen vanhempi on?Alkuperäinen kirjoittaja täh;30467598:eikö siellä oo thai hierojii?? ja ennenkun tulee mitään muuta niin daami kävi siellä ja itekkin sillon kun ite olin niin joudui selittään pitkään et pelkkä hieronta mut naiselle tuli lötkö olo mut tinku hyvää musaa ja joku hieroo sen tahis ite diggaan siitä oon vähän ku dj ja anteeksi otan muutaman oluen 2 vuotta ollu skidin kaa ja tääläset kaks päivää vapaata on herkkua en enmpää höpötä nolottaa
Saako kysyä missä lapsen toinen vanhempi on?
Ai mitä me nyt tahdotaan?Tahdotaanko kaikki nyt oikein kovasti?
Nyt meinasin pudota tuolilta En oo kuule saanu edes tekstaria kahteen päiväänAi mitä me nyt tahdotaan?
Onko sua kosittu??? :O
Onneks et kuitenkaan pudonnut,ois peppuun sattunut. No mut oishan se voinut kosia Sä oot niin säkenöivä tapaus.Nyt meinasin pudota tuolilta En oo kuule saanu edes tekstaria kahteen päivään
Sähän oot hulvattomalla tuulella tänäänOnneks et kuitenkaan pudonnut,ois peppuun sattunut. No mut oishan se voinut kosia Sä oot niin säkenöivä tapaus.
Johtuu varmaan siitä et meni juttelut ihan ok pomon kans ja sain jo tietää lomanikin vaikka muut ei saa vielä tietää omiaan. Kun ei eka meinannu suostuu mut sit vaatisin ja nyt mulla on tammikuussa 6päivän vapaa Ja sitä ennen jouluna päivä siellä toinen täällä ja sit olen myös töissä. On jotain mitä odottaaSähän oot hulvattomalla tuulella tänään
ainoo mitä kahvin pitäis hillitä on se kiroilu se ei oo kaunistaMut siis oothan sellanen säkenöivä tapaus ja muutenkin ihana joten en yhtään ihmettelis vaikka kosasis sua joulun pyhinä.
Täh, se on niin perkeleen nättiä minun mielestäainoo mitä kahvin pitäis hillitä on se kiroilu se ei oo kaunista
No mä hämmästyn jos se muistaa edes soittaa ennen niitä pyhiäMut siis oothan sellanen säkenöivä tapaus ja muutenkin ihana joten en yhtään ihmettelis vaikka kosasis sua joulun pyhinä.