Niin muuten onkii, mutta ei sitä oo näkyny : / Sinällään harmi, koska sehän ois raapassu mulle pikku esseen vetämättä ees henkee välillä :snotty:Kuulostaa miesykkösen erikoisalalta
Niin muuten onkii, mutta ei sitä oo näkyny : / Sinällään harmi, koska sehän ois raapassu mulle pikku esseen vetämättä ees henkee välillä :snotty:Kuulostaa miesykkösen erikoisalalta
:O satsumat on paljon parempia kuin klementiinit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30461954::headwall:
Satsuma ei ole klementiini prkl...
Viskasin sit pari kiloo satsumia roskiin
Niin väitti siskonikin, joka satsumia tänne kantoi käydessään, vaikka ite oli etukäteen soittanu ja kysy, että tuoko mulle kaupasta jotain. Pyysin klementiinejä n. 2 kiloo, mut se prkl toi satsumia:O satsumat on paljon parempia kuin klementiinit!!!
meinaat sitte alkaa tindaamaan?Voi video! Pitääkö mun nyt kuitenkin ruveta miettii sitä älyllisen puhelimen hankintaa...en haluu! Mutta näyttäs siltä että kohta ei taida ilman pärjätä.
No oisit lahjoittanut naapurille tai tuonut mulle! Ei hyviä satsumia roskiin heitetä eikä käyttökelpoista ruokaa muutenkaan. Hmph! :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30461993:Niin väitti siskonikin, joka satsumia tänne kantoi käydessään, vaikka ite oli etukäteen soittanu ja kysy, että tuoko mulle kaupasta jotain. Pyysin klementiinejä n. 2 kiloo, mut se prkl toi satsumia
Ei normaali ihmiset satsumia syäNo oisit lahjoittanut naapurille tai tuonut mulle! Ei hyviä satsumia roskiin heitetä eikä käyttökelpoista ruokaa muutenkaan. Hmph! :stick:
No en mä oo itseäni normaalina pitkiin aikoihin pitänytkään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462014:Ei normaali ihmiset satsumia syä
Olisit tuonut mulle. Sieltä ei ole kamala matka tänne. :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30461954::headwall:
Satsuma ei ole klementiini prkl...
Viskasin sit pari kiloo satsumia roskiin
Eiköhän se vielä luonnistu sultavoiskohan tällä iällä vielä alkaa panomieheksi?
no en,enhän mä ole lärvärissäkään enkä menemeinaat sitte alkaa tindaamaan?
Meillä syödään vain satsumia. M.O.T.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30462014:Ei normaali ihmiset satsumia syä
Tinderillä haetaan seuraa. Pitäsköhän kokeilla sitä.no en,enhän mä ole lärvärissäkään enkä mene
kyllä mä sen tiedän mutta ei sinne voi liittyä ellei ole facessa ja mä en oleTinderillä haetaan seuraa. Pitäsköhän kokeilla sitä.
Oisit antanu mulle vaan pannarit, mää oon ollu kilttiPannaria iltapalaks. Ei näköjään olis pitäny. Kannattaa "palkita" herkuilla ku yhet tappelee nyt minkä ehtivät, hirvee huuto iltapesuilla veskissä :headwall: Minen jaksa tommosta.
ei taida olla ukkomiehelle sovelias paikkaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30462111:Tinderissä oo mitää vikaa. Sinne vaa kaikki :kiss: