Viittaan tuohon toiseen ketjuun.
Suurin osa miehistä ei muutamaa liikakiloa edes noteeraa. Oma mielipiteeni on se, että muutama liikakilo on jopa plussaa, mikäli on oikeissa paikoissa. Miehet eivät todellakaan ole niin tarkkoja, mitä naiset luulevat. Fakta on se, että muodokkuus ja isot rinnat kiinnostavat lähes jokaista miestä, vaikka väittäisivät mitä.
Ex vaimoni oli kyllä toki ihan nätti, mutta pieni ja siro ja pienirintainen. Jaksoin aina vannottaa hänelle, miten edes pidä isoista rinnoista. Näin pääsin paljon helpommalla. OIkeasti pidän enemmän isoista tisseistä. Rintojen koko tms on kuitenkin loppupeleissä ihan yhdentekevää, sillä jokainen normaali mies arvostaa enemmän sisintä, kuin ulkokuorta.
Mulla oli joskus deitti-ilmoitus netissä. Alunperin olin laittanut, että haen siroa, hoikkaa, sporttista, normaalivartaloista ja sopivan pehmeää. Lopulta poistin tuon sopivan pehmeän. Syynä oli se, että näistä sopivan pehmeistä lähes jokainen oli reippaasti lihava, siis oikeasti yli 100 kiloisia. Mä käsitän, että sopivan pehmeä, muutama kilo ylimääräistä tai mitä noita ilmauksia deittipalstoilla nyt onkaan, tarkoittaa sellaista 1-12kg ylipainoa, ei 30kg. Joskus bongasin tutun naisen profiilin deitistä ja hänelläkin valittuna "sopivan pehmeä" ja naista näen joka päivä töissä. Arioisin, että hänellä on noin 30kg ylipainoa yli normaalipainon ylärajan.
Tämä nyt selvennykseksi.