Mää oon töissä silloin, joudun vaklimaan selvinpäin teidän hillumista :xmas:Onkos kolmannentoista päivän palstakännit lukkoon lyöty?
Onkstoi mistelinoksa? Se tarkottaa et pitää pussata!yinksu, ei hajuakaan
kyllä!onkstoi mistelinoksa? Se tarkottaa et pitää pussata!
:kiss:kyllä!
Eli missä mun pusut viipyy??
:kiss: no puspus nykyllä!
:kiss:kyllä!
:kiss::kiss: no puspus ny
:kiss:Tiedätte mitä tämä meinaa:attn:
en tiedä,ite oon vaan henkisesti...Kuin kaikki on niin väsyneitä viikonlopun jäljiltä?
4,5h unta, päivä puuhommissa ja vajaa parisataa kilsaa auton ratissa.Kuin kaikki on niin väsyneitä viikonlopun jäljiltä?
Mä en oo. Vaik yleensä "lapsivapaan" vkl jäljiltä on ihan rätti. Viime yönä nukuin paremmin kuin pitkiin pitkiin aikoihin. Nukahdin ihan yhtäkkiä vähän kesken juttelun ja heräsin vasta aamulla ko pienet silmät tapitti mua mut herättii vasta 9 jälissä ja noustiin puol 10 ylös.Kuin kaikki on niin väsyneitä viikonlopun jäljiltä?
Aikuisena saa mennä nukkumaan niin aikaisin kuin haluaa! Nih.Joks saa mennä nukkumaan? Oon oikeesti tullu ihan vanhaks, illalla alan sammuilemaan jo het ysin jälkeen ja vaikka joskus harvoin jaksaskin niin en halua valvoa ku nukkuminen tuntuu tärkeemmältä.
:kiss:yinksulle usu:
Olin yötöissä, se kuluttaa. Zombimummot ynnä -papat piinaa :snotty:Kuin kaikki on niin väsyneitä viikonlopun jäljiltä?