Mää ainaskii laitan paljo maitoo, kun mää sillai säästän niitä toisten rakkaudella paahtamia kallisarvoisia papuja :heart:
En tiiä miten tästä nyt selviää :'(Naistenvaivat eikä herkkuja :O I feel you sister :hug:
Oikeinpa hyvää iltaa!Iltaa.
en suinkaan kuvittele olevani mikään ruudinkeksijä eli siinä mielessä ollaan samalla viivallaAlkuperäinen kirjoittaja Peyote käväisee;30455660:Krutille tiedustelua, että miksi sä käyt haukkumassa mua palstalla vähän kuin selän takana, niin että sitten löydän myöhemmin, kun en juurikaan enää ole paikalla? Mikä tarve sulla on ilmaista etten ole ruudinkeksijä? Koetko itse olevasi?
Jotenkin vaan ihmetyttää, koska jos sulla ois jotain sanottavaa ollut, niin olisit sillon voinut sanoa kun olin rekisteröitynyt. Kukin tyylilään sitten vaan, no, toi on sun tyyli.
:wave:Iltaa.
Niin oliskii, nam!:wave:
Ai vähänkö oliski kiva ku olis hopeatoffeeta
Hyvä että itse tiedostat olevasi vähän heikkolahjainen. Älä nyt kumminkaan kuvittele, että muutkin ovat, vain siksi, että itse olet. No, eihän musta pakko ole pitää, en mäkään susta ole ikinä pitänyt.en suinkaan kuvittele olevani mikään ruudinkeksijä eli siinä mielessä ollaan samalla viivalla
muistini mukaan sulla oli tapana haukkua muita palstailijoita joten kyllä sun pitää sietää pikkusen takaisinkin
Ei taija jaksaa ite mut seurailen mukanaOnkos kolmannentoista päivän palstakännit lukkoon lyöty?
Mene muualle vittuilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Peyote käväisee;30455695:Hyvä että itse tiedostat olevasi vähän heikkolahjainen. Älä nyt kumminkaan kuvittele, että muutkin ovat, vain siksi, että itse olet. No, eihän musta pakko ole pitää, en mäkään susta ole ikinä pitänyt.
Oivoi, mä niin odotin et pääsis dagen efterinä copy pasteemaan sulle viestejä muistikatkos hetkiltäEi taija jaksaa ite mut seurailen mukana
Lauantaipas13. pv taitaakin olla sunnuntai joten ei olekkaan hyvä päivä
Lauantaipas
:Oyinksu, ei hajuakaan