The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Löysin lompakosta pienen pienen paperilapun jolle oli kirjotettu yksi sana.

Ihmettelin sitä tovin, ja piti jo heittää roskiin kun rupesin miettimään että onkohan tää joku salasana koska miun omaa käsialaa kummiskin.

Ja olihan se, kun vähän aika pohdin ja tutkin,
tajusin löytäneeni nettisivun salasanan jossa on liki 250 mun kirjotusta ja runoa yms. joihin en oo viiteen vuoteen päässyt käsiksi.

Joskus aikanaan unohin palvelun tunnarit, piti tilata uudet, mutta se sähköposti jolla olin kirjautunut kyseiseen paikkaan ei ollut enää voimassa. Joten koko juttu jäi ja unohtu.
Aattelin että sitten joskus voin ylläpidon kautta saada miun sivut auki ja ottaa rustaukset sieltä koneelle, niitä kun ei oo paperillakaan missään tallessa.

Nyt tuli todellinen flash from the past kun noita rupes lukemaan.
Hui.

Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30455070:
Lentäminen on kielletty multa toistaseksi ja viikottain joudun käymään keuhkokuvissa ja keuhkolääkärin juttusilla
Herraisä, oot tosissasi pipi. Mä tuon sun olohuoneeseen 1000 litraa valkosta hiekkaa ja 50 kirkasvalolamppua!

Huomenta huomenta kaikille.:flower:

Kahviin ei kuulu laittaa maitoa, muuten se ei ole enää kahvia vaan maitokahvia.:snotty:

Ihmiset vaivalla paahtaa niitä papusia siellä omin pienin kätösin että kahvinjuojat saisivat makunautintoja. Sitten joku menee pilaamaan sen kaiken maidolla, sehän on ihan mielenköyhää.:D;) *räyh*
Mää ainaskii laitan paljo maitoo, kun mää sillai säästän niitä toisten rakkaudella paahtamia kallisarvoisia papuja :heart: :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä