mulla on toi kamera peitetty, pelkään et joku mua salakatselee niin olen sen peittänytEijjumalauta :O
*teippaa varuiksi veppikameran umpeen*
mulla on toi kamera peitetty, pelkään et joku mua salakatselee niin olen sen peittänytEijjumalauta :O
*teippaa varuiksi veppikameran umpeen*
Niimmääki muttta taidan laittaa toisen kerroksen :snotty:mulla on toi kamera peitetty, pelkään et joku mua salakatselee niin olen sen peittänyt
Ainahan voi kokeilla uusia juttuja . Miehet saa leikkiä helikopteria ja myö naiset heilutellaan kansallispuvun taskuja .mulla ei ole tapana kekkuloittea ruutun edessä ilkosillaan niin sillä ei ole tullut peitetyksi
no siltikin vaikka olis vaatteet päälläkin. En mä olis sitä varmaan tajunnut peittää mut veli oli peittänyt ja katoin et jaa,kyllä määkin sitten.mulla ei ole tapana kekkuloittea ruutun edessä ilkosillaan niin sillä ei ole tullut peitetyksi
meikäkäisen pirrillä nyt ei pysty leikkimään helikopetteriäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30456096:Ainahan voi kokeilla uusia juttuja . Miehet saa leikkiä helikopteria ja myö naiset heilutellaan kansallispuvun taskuja .
vappurupelimeikäkäisen pirrillä nyt ei pysty leikkimään helikopetteriä
hyvä jos lasten vappurupelia
Mun webbikamerastalkkeri lopetti heti alkuunsa. Se kuuli kerran kun lauloin musiikin mukana ja traumatisoitui. Laitto varmaan estolistallekin.Kyllä olis köyhät kateltavat sillä joka mun webbikameran kaappais...
Kauniita unia :kiss:jaahas,ei auta pitää lähtee nukkumaan ja sit suunnata aamuste töihin
Hyvää yötä pervåt :kiss:
Ei tietenkään!Eihän oo liian myöhäistä keittää iltakahvit? Eihän?
No hyvä koska keitin ne joEi tietenkään!
*pesee pitkävartisella harjalla*Viekää mut suihkuun ja hierokaa mun jalkoja sen jälkeen.
No moi vaan sullekin :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30456232:
Ei vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30456237:Jokohan sitä jaksais mennä nukkumaan?
Älä huuda.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30456251:Miksei?
HÄH?
No, mä meen ny nukkuu, mua väsyttää :attn:Älä huuda.
Siksi, koska kello on vasta noin vähän.
Ei täs ny vielä jouda.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30456237:Jokohan sitä jaksais mennä nukkumaan?
No mee sit, hyvää yötä. Taas kaikki häippäs :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30456262:No, mä meen ny nukkuu, mua väsyttää :attn:
:vampire: