The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tinkuliinille: :kiss:

Ja mä olen niin hövelillä tuulella että nyt irtoaa ja helposti :D - eli ihan jokaiselle halipusirutistuksia vaan :kiss: :hug: :heart:

Sinne se meni, mokoma, viikonloppu ja auvoinen arki pälyilee edessä päin. Kyllä tolla lumella on ihan hävyttömän innostava vaikutus - sitä taas tuli riekuttua pihamaalla ja temuttua kuin kakarana, sisälletullessa varsin olin yhtä lumessa kuin ipanatkin, jotta nyt on vaatteita kuivumassa pitkin ja poikin päivän ulkoiluttamisista.

Hyvä olikin temmeltää, kun piti sortua herkutteluun anopintekeleen juhlan kunniaksi :snotty:...juotatti mulle kahviakin niin paljon että ei tartte ihan heti lähteä miettimäänkään nukkumaan käymistä :D. Mmmmm...ja kakkuhan oli :p eli kelpas hyvästi ja taatusti jäi meijen jälkeenkin tuleville maisteltavaa, kovasti kävi puhelinlinjat kuumina ja kahvikutsuja sateli. Mainio naisihminen kyllä kaikkinensa :), ei pahaa sanottavaa...ainakaan isosti :D

Vaan joitakin ihmisiä se vaan pukee niin kauniisti, ikääntyminen. Häntäkin, niin virkeenä ja vetreenä menee, ei paina askel ollenkaan ja kielenkannat ovat lievästi sanottuna kunnossa :D. Siinäpä on työnsarkaa, jotta ite joskus oisi tuossa samaisessa kunnossa - yhtä pirteenä ja touhukkaana, aktiivisena marttana. Huh huh.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini ja IhQ
Vaan joitakin ihmisiä se vaan pukee niin kauniisti, ikääntyminen. Häntäkin, niin virkeenä ja vetreenä menee, ei paina askel ollenkaan ja kielenkannat ovat lievästi sanottuna kunnossa :D. Siinäpä on työnsarkaa, jotta ite joskus oisi tuossa samaisessa kunnossa - yhtä pirteenä ja touhukkaana, aktiivisena marttana. Huh huh.
Mää oon varma, että susta hyyhmis tulee ihana mummo :heart: Mutta ei ehkä ihan hetikohtavielä :D :xmas:
 
Kysyin tolta meijän aateekoo nerolta että kuin onnistuis helpoiten pitää ikää kun videokonferenssi useemman osallistujan kesken niin että jokasen kuvaa pystyis streamaan esim. Keskustelufoorumille livenä.

No,

En kysy toiste,
ja mie oon varmaan kohta palstalta arestissa :LOL:
 
Mää oon varma, että susta hyyhmis tulee ihana mummo :heart: Mutta ei ehkä ihan hetikohtavielä :D :xmas:
:D - musta tullee niin hattarapäinen nuttura villekallellensa viipottava moamoa, jotta ei kyllä tiiä itkiskö vai nauraisko, kun näkis ja joutuis kuulemaankin

Mutta siunaajavarjele, ei todellakaan vielä piiiitkään hetkeen :O *jäädyn ihan ajatuksestakin ja kopkopkopkop- paukuttelen pöydän pintaa ja pthyipthyipthyipthyipthyi...no viis kertaa saa riittä tupeksimiset olkapään yli, suolaa en rupee roiskimaan kun ite sitten saisin siivotakin sen sotkun :snotty: :D*
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä