Mulla ei tunnu missään, mutta oonkin kofeiinin suurkuluttaja.Onko patteri mukamas niin vahvaa että ei voi ennen nukkumaan menoa juoda. Luki tos tölkissä.
Mulla ei tunnu missään, mutta oonkin kofeiinin suurkuluttaja.Onko patteri mukamas niin vahvaa että ei voi ennen nukkumaan menoa juoda. Luki tos tölkissä.
En usko että vaikuttaa yöuniin.Mulla ei tunnu missään, mutta oonkin kofeiinin suurkuluttaja.
Nuoriso vetää perjantaipärinät noilla energiajuomilla, joten voiphan se olla että siitä jotkut kikit saa.Onko patteri mukamas niin vahvaa että ei voi ennen nukkumaan menoa juoda. Luki tos tölkissä.
Nuoriso vetää perjantaipärinät noilla energiajuomilla, joten voiphan se olla että siitä jotkut kikit saa.
Ootkohan sää syöny jotaki huonoo?fyysisesti
Usko mua, tylsyyteenkin voi tottua :attn:että voi olla tylsää...missään ei mitään.
entäs jos ei halua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30452830:Usko mua, tylsyyteenkin voi tottua :attn:
Niinpä. Mä vaan löhöön ja mässään kun ei oo muutakaan tekemistä. Ei oo edes tullut mitään kivaa pikku tietovisaa tänne niinkuin eilen illalla.pitääköhän lähtee nukkuu ku telkkarista ei tuu mitään eikä täällä tai ylipäätää missään ole ketään.
Eikä kannataentäs jos ei halua?
En mää keksi mitään hyvää . Mulla on niin huono mielikuvitus tälläisissä asioissa.Ette lähe yhtään mihinkään kun just ite kerkesin tänne vasta
Ja deedee on hyvä ja kehittää tietovisan tai vast. tänne
Lewis Hamilton? Nyt höpötät, aika-ajot oli jo päivälläLewis ykkösellä.
Nevö höödLewis Hamilton? Nyt höpötät, aika-ajot oli jo päivällä
Eikä ylellä ole lähetysoikeuksia