mirrinsilittäjä on käynyt sukupuolenvaihdossa :OMieki haluun, haluun haluun haluun!!!!!!! *tohkeissaan*
mirrinsilittäjä on käynyt sukupuolenvaihdossa :OMieki haluun, haluun haluun haluun!!!!!!! *tohkeissaan*
En oo! :stick: Oot it... eiku niin joo. Never mind.Ettet vaan itse ole pieniin päin. Se on ite joka toisista sanoo..
Emmää löytäny yhtä vaikuttavaa eukon kuvaa.mirrinsilittäjä on käynyt sukupuolenvaihdossa :O
ja alankin olla jo vähän pullero. Kohta jo puoli väli menossa! Vastahan tässä kauhisteltiin plussaa..En oo! :stick: Oot it... eiku niin joo. Never mind.
aaaaawwwww :heart:Kattokaas millasen kampauksen mää löysin.:O
|OKattokaas millasen kampauksen mää löysin.:O
Sullako niitä hämppiksiä on?aaaaawwwww :heart:
On mulla ainakin :xmas:Sullako niitä hämppiksiä on?
Vai kukaseoli??
Tuli mieleen........kerran tsiigasin you tubista sellasen vidion, missä hämy loi nahkaa (tai kuorta tai mitä lie) ja se ei sitten siitä selvinnykään, vaan kuoli, ja omistaja tuntui ottavan sen raskaasti,, mua alko itkettää ihan sikana. Se oli tosi surullinen video.On mulla ainakin :xmas:
fyysisestiNiikö henkisesti vai fyysisesti?
*perhanan lainaus ei toimi!
Juuh oon tainnut nähdä sen saman, tai ainakin jonkun samanlaisen videon.Tuli mieleen........kerran tsiigasin you tubista sellasen vidion, missä hämy loi nahkaa (tai kuorta tai mitä lie) ja se ei sitten siitä selvinnykään, vaan kuoli, ja omistaja tuntui ottavan sen raskaasti,, mua alko itkettää ihan sikana. Se oli tosi surullinen video.
Siinä tajus että kyllä niiihin hämyihinkin voi kiintyä.
Ennen ajattelin että noi hämyt on vähän niinku akvaariokaloja; pöntöstä alas vaan.
Se itki varmaan kun niin kallis lemmikki kuoli..Tuli mieleen........kerran tsiigasin you tubista sellasen vidion, missä hämy loi nahkaa (tai kuorta tai mitä lie) ja se ei sitten siitä selvinnykään, vaan kuoli, ja omistaja tuntui ottavan sen raskaasti,, mua alko itkettää ihan sikana. Se oli tosi surullinen video.
Siinä tajus että kyllä niiihin hämyihinkin voi kiintyä.
Ennen ajattelin että noi hämyt on vähän niinku akvaariokaloja; pöntöstä alas vaan.
Noh, se jonka videon mä katsoin oli viljellyt kellarinsa täyteen satoja tarantulia, että en usko että yhden kuolema paljoa painais rahapussissaV
Se itki varmaan kun niin kallis lemmikki kuoli..
No Hyh... Ei minusta hämähäkissä mitään vikaa ole silleen, ne on vaan hiton pelottavan näköisiä otuksia..Noh, se jonka videon mä katsoin oli viljellyt kellarinsa täyteen satoja tarantulia, että en usko että yhden kuolema paljoa painais rahapussissa
Paskapommi heitetty isollepuolen!opcorn: