The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On mulla ainakin :xmas:
Tuli mieleen........kerran tsiigasin you tubista sellasen vidion, missä hämy loi nahkaa (tai kuorta tai mitä lie) ja se ei sitten siitä selvinnykään, vaan kuoli, ja omistaja tuntui ottavan sen raskaasti,, mua alko itkettää ihan sikana. Se oli tosi surullinen video.
Siinä tajus että kyllä niiihin hämyihinkin voi kiintyä.

Ennen ajattelin että noi hämyt on vähän niinku akvaariokaloja; pöntöstä alas vaan.

Tuli mieleen........kerran tsiigasin you tubista sellasen vidion, missä hämy loi nahkaa (tai kuorta tai mitä lie) ja se ei sitten siitä selvinnykään, vaan kuoli, ja omistaja tuntui ottavan sen raskaasti,, mua alko itkettää ihan sikana. Se oli tosi surullinen video.

Ennen ajattelin että noi hämyt on vähän niinku akvaariokaloja; pöntöstä alas vaan.
Juuh oon tainnut nähdä sen saman, tai ainakin jonkun samanlaisen videon.

On niillä hämpyttimilläkin persoonat ja kaikkee :heart:

Ite en kyllä kaloja vetäis pöntöstä, kun armeliaampaa on katkaista pää pois vaan. Mieluummin ainakin ite kuolisin nopeasti kuin paskaan tukehtuen :whistle:

V

Se itki varmaan kun niin kallis lemmikki kuoli..

En kehtaa tuonne kommentoida mutta Sonkajärvellä on eräs hihhuli joka ruokkii susia jotta voi niitä kuvata. Ne on ihan tottuneet ihmisen hajuihin ja ääniin.. Ilveksetkin kulkee kylällä pihoissa. Yksi vei meiltä kissan takapihalta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä