no totta v*tussaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452182:
Mitäs meinaatte, olisko tänään aika yhdelle tsihille?? Aattelin josko lämmäyttäis saunan ja nautiskelis
Koskas muuten vedettäis ne vanhanaikaset palstakännit?no totta v*tussa
itekki just tulin löylyistä ja siemailen tässä märkää samalla kun nahka kuivaa
no se olis kyllä huimaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452193:Koskas muuten vedettäis ne vanhanaikaset palstakännit?
Sopii mullekin, sattumoisin vapari sillonno se olis kyllä huimaa
13.12 voitais pitää virtuaaliset ketjupikkujoulut
14.12 sitten podetaan virtuaalista kohmeloa ja pikselipäänsärkyä.no se olis kyllä huimaa
Aina on hyvä hetki tsihille.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452182:
Mitäs meinaatte, olisko tänään aika yhdelle tsihille?? Aattelin josko lämmäyttäis saunan ja nautiskelis
No siinä tapauksessa TSIH!Aina on hyvä hetki tsihille.
soita soitaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452259:Mies pyys mua ja lapsii sinne saunomaan äsken, mut eihän mulla oo kyytii sinne : / <ellei sit mun isä pääsis viemään.. pitänee soittaa sille.
En mäkään. Söin äsken jogurtin.Mä en oo syönyt tänää ruokaa :O Pitäskö muka jotain vielä alkaa tekee..ei jaksa,ei sitten millään.
Mä söin aamupalaksi jäätelön, ja lounaaksi vähän karkkiaMä en oo syönyt tänää ruokaa :O Pitäskö muka jotain vielä alkaa tekee..ei jaksa,ei sitten millään.
Tilaa pizzaMä en oo syönyt tänää ruokaa :O Pitäskö muka jotain vielä alkaa tekee..ei jaksa,ei sitten millään.
ei täällä oo kotiinkuljetuksia. tai ehkä yhes paikas on,en tiedä.en harrasta kotiinkuljetuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30452284:Tilaa pizza
Sain heilt auton lainaksi, kasin maissa ollaan peril sit miehen luona :heart:soita soita
sitä varten isät on
oliko mies jo ottanu vai miksei joutanu hakemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30452291:Sain heilt auton lainaksi, kasin maissa ollaan peril sit miehen luona :heart:
Furios zipzejä, Da Capoja ja irtokarkkei.
Mussutimussutimums
Hö, mulla on töitä silloin ja 14.pv. Voin ottaa silloin illalla yhen tsihin niin oon niinkuin hengessä mukana.no se olis kyllä huimaa
|O Miks en ostanu itelleni mitään herkkuja viikonlopuks???Furios zipzejä, Da Capoja ja irtokarkkei.
Mussutimussutimums