:hug:Kaverini puolesta olen onnellinen, hän ehti kyllä kärsiä riittämiin. Hänenlaiselleen ihmiselle oli kamalaa jo se, että joutui muiden avun varaan.
Mulla on ikävä sitä räkänokkaa, joka vuonna -76 veti mua vuotta vanhemman oikeudella turpaan hiekkalaatikolla. En antanut nepata keltaisella autolla joten mua piti kouluttaa.
Sairasti syöpää monta vuotta ja kesällä todettiin ettei hoitoja voi enää jatkaa, kroppa ei kestä.:hug:
Saako kysyä, mikä hänelle sit tuli? Sanoitko aiemmin että parissa viikossa meni tosi huonoon kuntoon : /..ei kuulu miulle, eikä oo pakko vastata.
Sairasti syöpää monta vuotta ja kesällä todettiin ettei hoitoja voi enää jatkaa, kroppa ei kestä.
Jep.pitsin kamun muistolle
Elämä jatkuu vaikka ystävän osalta kaikki on ohi. Se on raskasta. Nyt voi alkaa surutyö.Mulla on oikeastaan tyhjä tai jopa helpottunut olo. Odottaminen oli hankalaa.
Me jotka täällä vielä ollaan, jatketaan elämäämme. Maailma ei pysähtynytkään. Lähden siis kolaamaan lunta, kauppaan, salille, pesen pyykkiä...
minä ainaski ruukaan pittää nahkasia maihareita aika lailla läpi talvenHuomenta!
Nukuinpa huonosti,menin nukkumaan niin mietin sitä pomoa ja kun heräsin niin sama juttu.
Eikä se ainoa asia mikä painaa mutta niistä ei sen enempää täällä.
Hyi luntakin on...mitkähän kengät sitä nyt ottaa käyttöön kun ei ihan karvasia talvikenkiäkään viittis ihan vielä.
Osanottoni :hug: :hug:.Mulla on oikeastaan tyhjä tai jopa helpottunut olo. Odottaminen oli hankalaa.
Me jotka täällä vielä ollaan, jatketaan elämäämme. Maailma ei pysähtynytkään. Lähden siis kolaamaan lunta, kauppaan, salille, pesen pyykkiä...
ei mulla ole sellasia. Noita pitkävartisia kenkiä on juu mutta kaikissa on karva sisäpuolella niin ne on vielä liian kuumia käyttää.minä ainaski ruukaan pittää nahkasia maihareita aika lailla läpi talven
eli 20cm varrella oleva nauhakenkä