The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Kiitos kaikille, ootte ihania :hug:

Tänään tulee ne kaverit jotka ei vielä ole paikalla. Ajateltiin antaa kaverimme perheelle rauha surra mutta jos haluavat niin toki mennään käymään.

Likka kömpi yöllä tokkurassa viereen,
kysyi että saisinko äiti käydä pissalla.
Minä siihen, että mene mene ettei tuu sänkyyn.
"Onko nyt aamu?" Likka kysy ja sanoin et ei, käy vessassa ja tuu takas nukkuun.
"eiku AIJJAA, ahaa, en minä sitten mee pissalle. Menen sitten aamulla. Voi äiti minä unohin ettei ole aamu, hyvää yötä" ja samantien kuorsausta perään :D
Koitin herätelllä että menis silti vessaan jos on hätä,
mut tyttö oli niin sikiunessa jo ettei mitään eloa...
Eipä onneks vahinkoja tullut :)

Pitsille iso halaus :hug: Ja jaksamista.
Hän pääsi nyt rauhasampaan uneen ilman kipuja.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kaverini puolesta olen onnellinen, hän ehti kyllä kärsiä riittämiin. Hänenlaiselleen ihmiselle oli kamalaa jo se, että joutui muiden avun varaan.

Mulla on ikävä sitä räkänokkaa, joka vuonna -76 veti mua vuotta vanhemman oikeudella turpaan hiekkalaatikolla. En antanut nepata keltaisella autolla joten mua piti kouluttaa.

IhQ
Kaverini puolesta olen onnellinen, hän ehti kyllä kärsiä riittämiin. Hänenlaiselleen ihmiselle oli kamalaa jo se, että joutui muiden avun varaan.

Mulla on ikävä sitä räkänokkaa, joka vuonna -76 veti mua vuotta vanhemman oikeudella turpaan hiekkalaatikolla. En antanut nepata keltaisella autolla joten mua piti kouluttaa.
:hug:
Saako kysyä, mikä hänelle sit tuli? Sanoitko aiemmin että parissa viikossa meni tosi huonoon kuntoon : /..ei kuulu miulle, eikä oo pakko vastata.

Mulla on oikeastaan tyhjä tai jopa helpottunut olo. Odottaminen oli hankalaa.

Me jotka täällä vielä ollaan, jatketaan elämäämme. Maailma ei pysähtynytkään. Lähden siis kolaamaan lunta, kauppaan, salille, pesen pyykkiä...

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta!

Nukuinpa huonosti,menin nukkumaan niin mietin sitä pomoa ja kun heräsin niin sama juttu.
Eikä se ainoa asia mikä painaa mutta niistä ei sen enempää täällä.
Hyi luntakin on...mitkähän kengät sitä nyt ottaa käyttöön kun ei ihan karvasia talvikenkiäkään viittis ihan vielä.

Huomenta!

Nukuinpa huonosti,menin nukkumaan niin mietin sitä pomoa ja kun heräsin niin sama juttu.
Eikä se ainoa asia mikä painaa mutta niistä ei sen enempää täällä.
Hyi luntakin on...mitkähän kengät sitä nyt ottaa käyttöön kun ei ihan karvasia talvikenkiäkään viittis ihan vielä.
minä ainaski ruukaan pittää nahkasia maihareita aika lailla läpi talven

eli 20cm varrella oleva nauhakenkä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä