:hug::'( se taistelu ei kestänyt kauaa, onneksi ystävän kannalta.
:hug::'( se taistelu ei kestänyt kauaa, onneksi ystävän kannalta.
Voi olla että on löytynyt Majorista suurempi ja tulee löytymään scutiakin suurempi.Ei muuten ole Canis Majoris suurin tunnettu tähti. Vaan UY Scuti.
Ja UY Scutin ja Canis Majorisin välissä on vielä muutama muukin tähti.
Tähtien Suuri TietäjäSaanko mä nyt jonkun kunniamaininnan?
Saat palkinnoksi tähtitieteilijä Esko Valtaojan leikatun parran.No on löytynyt Canis Majorista suurempi, UY Scuti ja moni muukin tähti . Ja varmasti suurempiakin vielä löytyy.
Saanko mä nyt jonkun kunniamaininnan kun mun vastaus osui lähimmäksi, kun Tweet arvasi että 30 sekuntia?
Onneksi ei Suuri Tähti Dee, tuttavien kesken STD...Tähtien Suuri Tietäjä
Miten voi mennä noin pieleen sun arvaus, 30 sekuntia ja oikea vastaus oli noin 1000 vuoden tietämillä.Tähtien Suuri Tietäjä
Mikset osta tonttia tuolta Scutista ja rakenna kesämökkiä, ei olisi naapureita kovin lähellä.Höh, jos olisin tiennyt että palkinto on noin huono, niin en olis jakanut viisauttani ollenkaan.
arvasin että ajattelit liian monimutkaisestiLuulin kompakysymykseksi kun puhuit maailmasta.
Mietin että tuommoinen taitolentokone pystyy tekeen nopeimmin ympyrän, suihkukoneet ei eli propellikone. Tuossa luokassa varmaan mitä lentokone pystyy nopeimmin tekeen täyskaarroksen. Varmaan nopeamminkin mutta veikkasin (mielestäni) varman päälle
elikkäs peeniskyrpy
Ihmisistä joo, mutta mistä sen tietää mimmoinen paikallinen ylikansoitus tuollakin sattuu olemaan.Se olis tarpeeksi kaukana muista ihmisistä ainakin... saisin viettää erakkoelämää rauhassa.
no on tuolla universumissa lääniä, varmasti jostain löytyy joku kiva syrjäinen asumaton paikka.Ihmisistä joo, mutta mistä sen tietää mimmoinen paikallinen ylikansoitus tuollakin sattuu olemaan.