Ekana iltana sänkyyn ja suhde jatkuu

• Viestiketjun aloittaja iloisesti rakastellen
  • Ensimmäinen viesti
iloisesti rakastellen
Miten on, onko se nyt niin suuri synti jos menee heti ensimmäisellä tapaamiskerralla sänkyyn ja harrastaa seksiä? Minä olen pari kertaa niin tehnyt ja on siitä sitten seurustelu jatkunut yli vuoden. Jos huomaa ja tuntee, niin minusta voi aivan hyvin niin tehdä, sillä niin tulee kuitenkin tapahtumaan seurustelun edetessä. Itse en mitään omantunnontuskia tunne vaikka monen mielestä varmaan olen hutsu ja huono. Näin nyt tapahtui keskiviikkona ja tänään tavataan taas ja ihan varmaan rakastelemme.

vierass
No parikymmentä suotta ollaan yhdessä oltu sen ekan illan jälkeen, tosin ei varmasti oltaisi sen koommin tavattu ellei sänkyyn oltaisi päädytty, mies oli varattu ja ittekki säpinöin muuhun suuntaan. Olin niin ainutlaatuinen että tyttöystävä sai jäädä sen siliän tien ja alko juoksemaan mun perässä.

No ei kyllä mitään pahaa ole. Itsellä suhde menossa joka alkoi yllättäen parin tunnin tuntemisen jälkeen sängyn kautta. Ihan kiva ja tyydyttävä juttu. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Eipä siinä mitään vikaa ole, kun molemmat haluaa ja on sinkkuja.
Naimissa nyt 9 v ja yhdessä melkein 12 vuotta.

Viimeksi muokattu:
Noita
Pihtaamalla tarpeeksi pitkään pääsee eroon huonoista kandidaateista; niistä jotka haluavat vaan panna. Mutta olen kuullut että suuri osa suomalaisista naisista tykkää olla vaan pantavana edes sen yhyren kerran. Mitä te siitä saatte?

Yhteistyössä