J
Justjuupajuu
Vieras
Ystäväni ei tajua, kun loukkaannun toistamiseen sovitun tapaamisen peruuntumisesta, syystä että hän on syystä tai toisesta näkemässä toisen kaverinsa. Tämä ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinenkään olisi, koska hän ei koe tekevänsä mitään väärää. Minusta on loukkaavaa olla se joka ilmoitusluontoisesti saa jäädä kun joku toinen haluaakin tavata juuri samalla hetkellä-ja me siis olemme sopineet aina ensin. Ei siis kysytä että kävisikö minulle toinen aika vaan ilmoitetaan että koetaan nyt tärkeämpänä mennä toisen kanssa, tai että toinen ei pääse kuin just sillä hetkellä muka ym.
Minä olen hänen mielestään aiheetta loukkaantunut, eikä ymmärrä muka yhtään, etten halua varata hänelle enää aikaa, kun en tiedä vietänkö sen lopulta yksin. Ymmärrän sairastumiset, perhejutut sun muut mutta en millään sitä että mennäänkin tapaamaan toista kaveria
.
Loukkaannutteko te muut vai onko ihan ok?
Minä olen hänen mielestään aiheetta loukkaantunut, eikä ymmärrä muka yhtään, etten halua varata hänelle enää aikaa, kun en tiedä vietänkö sen lopulta yksin. Ymmärrän sairastumiset, perhejutut sun muut mutta en millään sitä että mennäänkin tapaamaan toista kaveria
Loukkaannutteko te muut vai onko ihan ok?