ees
Niin sairastan siis paniikkihäiriötä ja jännitän ajotunteja ihan hirveästi, pelkään että saan paniikkikohtauksen Kehtaisko paniikkihäiriöstä kertoa opettajalle?
Mitä oireita sulla on kun paniikkihäiriö iskee?Niin sairastan siis paniikkihäiriötä ja jännitän ajotunteja ihan hirveästi, pelkään että saan paniikkikohtauksen Kehtaisko paniikkihäiriöstä kertoa opettajalle?
ehkä pahin on se kun rupeaa sydän hakkaamaan kauheasti, sit kädet tärisee ja hiki valuuMitä oireita sulla on kun paniikkihäiriö iskee?
Hae lääkäriltä resepti että antaa sulle beetasalpaajia eli propralia apteekista, se poistaa juuri mainitsemia ongelmia.ehkä pahin on se kun rupeaa sydän hakkaamaan kauheasti, sit kädet tärisee ja hiki valuu
Kehtaa. Pyydä tosiaan betasalpaajaa avuksi. Aikanaan ei ekalla ja tokallakaan vielä lähetty kentältä mihinkään vaikka olin jo kotona ajellu vanhempien autolla. Miksi olet pakotettu autokouluun?Niin sairastan siis paniikkihäiriötä ja jännitän ajotunteja ihan hirveästi, pelkään että saan paniikkikohtauksen Kehtaisko paniikkihäiriöstä kertoa opettajalle?
Ei se oo este. Miehellä paniikkihäiriö ja mitenkään se ei estä tai haittaa kuskina olemista.Suokoon Jumala, ettet koskaan saa ajokorttia.
Miksi? Juurihan ap kertoi "ennakko-oireet", joten hän varmaan ehtii pysäyttää auton pientareelle kohtauksen tullessa, koska harvemmin paniikikohtaus aiheuttaa mitään "äkkitajuttomuutta"... Äly hoi taas.Suokoon Jumala, ettet koskaan saa ajokorttia.
Mies "pakotti" ei kuulemma jaksa hoitaa kaikkia kuljetuksia.Kehtaa. Pyydä tosiaan betasalpaajaa avuksi. Aikanaan ei ekalla ja tokallakaan vielä lähetty kentältä mihinkään vaikka olin jo kotona ajellu vanhempien autolla. Miksi olet pakotettu autokouluun?
No meillä oli sellainen kenttä missä harjoiteltiin mäkilähtöä eteen ja taakse, keilojen ympäri pujottelua, taskuparkkia kahden pylvään väliin jne. Ihan tavallinen hiekkakenttä kaupungin laidalla.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30436185:Missä ihmeen kentillä te olette ajelleen? Kyllä itse 90-luvulla ajoin ensimmäisellä ajotunnilla ihan tiellä, mutta tottakai se oli kuolemanhiljainen...
Se riippuu ihan ajokokemuksesta, oppilaan toiveista jne. Ja jos suorittaa autokoulua vaikka Helsingin keskustassa niin voipi olla vähän vaikea löytää kuolemanhiljaista tietä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30436185:Missä ihmeen kentillä te olette ajelleen? Kyllä itse 90-luvulla ajoin ensimmäisellä ajotunnilla ihan tiellä, mutta tottakai se oli kuolemanhiljainen...