"jopu"
Oon ymmärtänyt että kriittisin vaihe on alkuraskaus ja alkoholi jopa yksikin viinilasi voi vahingoittaa alkioo jos olisi tärpännytOnko näin?Miten muut ovat toimineet?
Milloin se yhteinen verenkierto on?Niin kauan kuin sitä yhteistä verenkiertoa ei ole niin voi tehdä mitä tykkää.
Jos äidillä ja sikiöllä on yhteinen verenkierto, niin miten on mahdollista, että lapsella on eri veriryhmä? Samalla logiikalla myöskin äidin HIV tulisi lapselle jo odotusaikana.Olikos se rv5
Juu siis ilman muuta mutta satunnainen pieni drinksuttelu tuskinpa on haitaksimutta siis onhan alkoholin liikakäyttö,tupakointi, ylipaino ym huonot elintavat aina huonoksi, kun yrittää raskautua, että jos vauvaa ei ala kuulua, niin kaikki tällainen kannattaa karsia pois
En ymmärrä miksi sinun pitää aina puuttua keskusteluihin, joista et oikeasti tiedä yhtään mitään! Minusta on aika huolestuttavaa, että ryyppääminen on mielestäsi tärkeämpää kuin oman lapsen terveys. Minkähänlainen äiti oikein olet..Niin kauan kuin sitä yhteistä verenkiertoa ei ole niin voi tehdä mitä tykkää.
Yäk. Inhoan, että käyttää lapsistaan sanaa kakara ja miehestään ukko.paitsi että itse kyllä kuulun tähän kerralla napsahtaa-kööriin, vaikka tupakoin, tissuttelua usein ja läskiä piisaa.. että ei se poissuljettua ole, etteikö raskautuis, vaikka elelee sikaisesti..(ja kyllä, olen kuitenkin ihan naimisissa siivosti, ja molemmat kakarat samalle ukolle )
Onko Puuhippa nainen? Olen muutaman kerran hänen kirjoituksiaan lukenut ja luullut häntä mieheksi. No, oppia ikä kaikkiEn ymmärrä miksi sinun pitää aina puuttua keskusteluihin, joista et oikeasti tiedä yhtään mitään! Minusta on aika huolestuttavaa, että ryyppääminen on mielestäsi tärkeämpää kuin oman lapsen terveys. Minkähänlainen äiti oikein olet..
Olen oikein hyvä äiti, kiitos kysymästä.En ymmärrä miksi sinun pitää aina puuttua keskusteluihin, joista et oikeasti tiedä yhtään mitään! Minusta on aika huolestuttavaa, että ryyppääminen on mielestäsi tärkeämpää kuin oman lapsen terveys. Minkähänlainen äiti oikein olet..
Juu ja toiset selviää nokkakolaristakin naarmuilla, mutta kannattaako sitä silti kokeilla....Olen oikein hyvä äiti, kiitos kysymästä.
Kaikkien ei tarvitse niitä lapsia tekemällä tehdä, toiset tulevat paksuksi ihan ilman raskaustoiveita ja kumma kyllä maailma on täynnä näitä lapsia vaikka äiti ei ole elämäntapoja juuri sillä sekunnila muutanut, kun siittiö on munasolun tavoittanut.