Nuku hyvin :kiss:taidan kömpii petiin,pääsette tekin herättämään ketjua henkiin. Öitä!
..ja mä laitan kans puikot pussiin ja pussin suun visusti kiinni, kun ei onnistu ni ei onnistu.
Ja unikuvia ihan jokaiselle :kiss:
Nuku hyvin :kiss:taidan kömpii petiin,pääsette tekin herättämään ketjua henkiin. Öitä!
Kauniita öitä ja oman kullan kuvia.taidan kömpii petiin,pääsette tekin herättämään ketjua henkiin. Öitä!
Bonnie ny unohtaa tommoiset harkinnat ja mahdollisimman pian.Bonbon harkitsee palstailun lopettamista. On jostain syystä huono fiilis olla täällä. : / :wave:
Otahan selvää. Jos sä maksat autopaikasta ja sen sähköstä, niin kyl sun kuuluu tietää mikä ja missä se on.Pihassa on katos jossa on lukottomat pistokepaikat. Sit taloon kuuluu autotalleja, mutta ei avain niihin kelvannu. En oo tolppia hoksannu missään, ja katoksellinen autopaikka mulla lukee sopimuksessa.
Mut kyllä tässä autoa saa parkkiin ilman ongelmia eikä tartte sakkojakaan pelätä. Mut kai se on soitettava että siihenkin saa varmuuden ja sen lämmityksen vieraille ens kerraks ko talviki tulee. Välittäjä ei tainnut olla ihan ajan tasalla..
Kelle ny siitä huono fiilis tulis.Bonnie ny unohtaa tommoiset harkinnat ja mahdollisimman pian.
Entäs jos jollekin tulee huono fiilis jos et ole täällä?
Mulle.Kelle ny siitä huono fiilis tulis.
Juu, eilen illalla jopa uskoin heikkona hetkenä, että OIKEITA miehiä saattais vielä olla, mutta en tiedä olenko enää samaa mieltä, näin nukutun yön jälkeen- kato kato, sitä on harvinaisuuksia ollu liikenteessä. Ja on täytyny kisutellakin...tuliko hyvät kyydit
- että aamunkajoko se meinaa sammakoita näytellä....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30431711:Juu, eilen illalla jopa uskoin heikkona hetkenä, että OIKEITA miehiä saattais vielä olla, mutta en tiedä olenko enää samaa mieltä, näin nukutun yön jälkeen
Tulihan sillä kunnon kyydit ja vakaat ja tasasetkin vielä. On siinä eroa kuin yöllä ja päivällä ajaako sitä löysällä vaiko jäykällä......... alustalla
Huomenia :flower: - ihan paiskoon rehuilla sua, kun sä olet ollut mörönsyöttinä Rollaatori- Ranelle ja Vaeltelija- Viltsulle ja muille hattarapäille.Huomenta |O Aika jäykkä alusta ku on ollu töissä yön
Jotain sen kaltaista- että aamunkajoko se meinaa sammakoita näytellä....
Ja tottahan toki sitä pitää ottaa uudesta lelusta ihan kaikki ominaisuudet irti ...ja mikä sen parempaa kun on kyyteihin enemmän kuin tyytyväinen
Huomenta ja hyviä unia, toivottavasti saat nukuttua :kiss:Huomenta |O Aika jäykkä alusta ku on ollu töissä yön
...eli käytännössä pönöttämään turkislakissa ja tiirailemaan kisapimuja sekä nauttimaan vallankin after ski- tarjonnasta.tänään pitäs vissiin mennä kattoo alamäkihiihon maailmankuppia
tyrkkäs vippikutsua
Tarkoittaax toi sitä, että hinkit kiinnostaa myös?Suoraan sanottuna minua vituttaa jos joku luulee minua niin tyhmäksi, että ainoa mistä pystyn kiinnostumaan naisessa on jalkoväli.
No Levi tai Ruka, meille etelän hetelmille liki sama asia. Helvetin iso laskettelukeskus Jyväskylän yläpuolellarukalle mai ääs
mc on lapissa
Mää täälä vielä notkun... Munki pitäis sunnitella ruokakauppaan lähtöä. Mukavaa päivääKaikki tais jo mennä päivän touhuihin. Hauskaa päivää kaikille. Aamukahvin jälkeen ruokakauppaan ja kotihommiin.
Alitajuisia patoutumia.. Kurista yksi ihminen in real life, niin unet loppuu..Huomenta! Miksi näen unia, joissa kuristan muita ihmisiä? Sitten on herätessä jo pahalla tuulella.