Mahtaako siinä teijen pihassa olla lisäksi sitten semmosia sähkötolpallisia paikkoja? Oisko se semmoseen se avain? Ja eikös nykyään asunnon numero vastaa sitten sitä autopaikan numeroa? Selvittele asia ihmeessä maanantaina oikeasta osoitteesta, mutta saihan sun vieraat nyt autonsa sitten hyvälle/oikealle paikalle, ettei mitään sakkoa tule...?Hei oikeesti. Mä en tiedä missä mun autopaikka on. Ei sopinu avain talleihin ja katoksen autopaikkoihin ei edes tartte avainta. Wtf. Mihin mun "autopaikan" avain sit passaa? Ja mistä paikasta mä oikein maksan? Kiinteistövälittäjältä jäi jotain oleellista kertomatta, tai sitten sekään ei oo ollut ihan kartalla. Täytyy varmaan maanantaina soittaa tyhmänä ja kysyä.
Ei mulla nyt oo edes autoa, mutta kun tuli autollisia vieraita niin alkoi vähän mietityttämään.
No tuskin kukaan ees luulee niin.Suoraan sanottuna minua vituttaa jos joku luulee minua niin tyhmäksi, että ainoa mistä pystyn kiinnostumaan naisessa on jalkoväli.
Laitan pitsan uuniin ja alan katsomaan leffaa.
No ei kait täällä kukaan niin ookaan sanonu - höpsistä töpsistä taas.Suoraan sanottuna minua vituttaa jos joku luulee minua niin tyhmäksi, että ainoa mistä pystyn kiinnostumaan naisessa on jalkoväli.
Laitan pitsan uuniin ja alan katsomaan leffaa.
Pihassa on katos jossa on lukottomat pistokepaikat. Sit taloon kuuluu autotalleja, mutta ei avain niihin kelvannu. En oo tolppia hoksannu missään, ja katoksellinen autopaikka mulla lukee sopimuksessa.Mahtaako siinä teijen pihassa olla lisäksi sitten semmosia sähkötolpallisia paikkoja? Oisko se semmoseen se avain? Ja eikös nykyään asunnon numero vastaa sitten sitä autopaikan numeroa? Selvittele asia ihmeessä maanantaina oikeasta osoitteesta, mutta saihan sun vieraat nyt autonsa sitten hyvälle/oikealle paikalle, ettei mitään sakkoa tule...?
hyvää yötä ja kauniita uniahiukan pitkäksi venähtänyt jumalan selän takana seikkailu vei kyllä pojan mehut tältä päivältä. koitetaan huomenna uudestaan. hyviä öitä.
Scorpions - Believe In Love - YouTube
..ja minkähän ihmeen avaimen on sitten tyrkänny sun käteen?? Olikos niissä katoksellisissa autopaikkoissa sitten joku numerotsydeemi? Että oisko sun asunnonnumeroa vastaava ollut sitten vapaana, mihin ois voinu sen auton jättää?Pihassa on katos jossa on lukottomat pistokepaikat. Sit taloon kuuluu autotalleja, mutta ei avain niihin kelvannu. En oo tolppia hoksannu missään, ja katoksellinen autopaikka mulla lukee sopimuksessa.
Mut kyllä tässä autoa saa parkkiin ilman ongelmia eikä tartte sakkojakaan pelätä. Mut kai se on soitettava että siihenkin saa varmuuden ja sen lämmityksen vieraille ens kerraks ko talviki tulee. Välittäjä ei tainnut olla ihan ajan tasalla..
Son hyvä kysymys mun numeroa vastaavalla paikalla on joku, mut eipä tässä hätää tai kiirettä oo sillä niin maanantaina sitten...ja minkähän ihmeen avaimen on sitten tyrkänny sun käteen?? Olikos niissä katoksellisissa autopaikkoissa sitten joku numerotsydeemi? Että oisko sun asunnonnumeroa vastaava ollut sitten vapaana, mihin ois voinu sen auton jättää?
No et saaSaanko taas valittaa ettei siitä äijänretaleesta oo kuulunu tänään :'(
Onkohan se kuollu jo duunimeihinsa, siellä oli eilen joku maailmanloppumeininki ja tänään kai jatkui. Olispa kiva tietää saiko se/ne vahinkoja paikattuaNo et saa
Kohta kuitenkin taas kuuluu...hyvä keino käydä täällä sanoo niin heti kuuluu.
:hug: Jotenkin kuulostaa tutulta.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30430937:Aikataulut.
En hallitse sitä ja yritän vielä lähteä kouluun... pelkään että muutun huonoksi äidiksi ja vaimoksi..eli en jaksa olla läsnä..
Mutta tämäkin on sellainen "kerran elämässä" asia, se juna menee, jos ei päätä hypätä kyytiin...
- kato kato, sitä on harvinaisuuksia ollu liikenteessä. Ja on täytyny kisutellakin...tuliko hyvät kyyditAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30431254:Iltaa
Tänään tuli todistettua, että joillain miehillä on sentään aivot vielä tallella Nii ja, että mersu liikkuu tarpeen vaatiessa vähän reippaamminkin.
Nuku hyvin :kiss:Niih, tuli sitten BB-finaali kateltua ja nyt vois painua unia kattelee seuraavaksi.
Yllättävän korkealle sijoittui tuo Joonas, ainut asia mitä sen talossaoloajasta jäi mieleen oli sen hemmetin nuuskapurkin heittely. Että helpolla pääs kolmoseks.
Mutta, öitä ja kauniit unet kaikille!