Ostin uuden puhelimen, mutta nyt en raaski ottaa sitä käyttöön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lusiveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";30427314]odota sitä hetkeä kun se puhelin seuraavan kerran temppuilee, heitä se täysillä seinään, ja ota uusi puhelin käyttöön.[/QUOTE]

En mä raaski, uskollisesti kuitenkin palvekkut jo 5vuotta. Suotakoon kunniallinen loppu ja arvokas.

Onnea uudelle kännylle ja pitkää ikää. :) Tiedän tunteen mistä Ap. kirjoitti. Mulla oli viimeksi ihan sama juttu kun ostin uuden kännyn. Mutta se päätös pitää vaan tehdä ja ottaa uusi käyttöön. :D Ja onhan se vanha sitten varapuhelimena tarvittaessa, että ei ihan tarpeeton ole sekään.

Tiedän tunteen.
Tykkäsin vanhasta puhelimestani, mutta se temppuili tiettyä asiaa viimeiset kuukaudet ja päätin ostaa uuden (ja paremman). Kun sain uuden käteeni, tuntui "hullulle" heittää vanha ja hyvä pois... Kunnes kerran etsin sieltä jotain ja sen tietyn ilmoituksen nähtyäni muistin miksi hermostuinkaan siihen :D Nyt se lojuu tuolla varaluurina.

Mikä puhelin ap sulla nyt on? Mulla Samsung K Zoom :)

[QUOTE="hih";30434917]Onnea uudelle kännylle ja pitkää ikää. :) Tiedän tunteen mistä Ap. kirjoitti. Mulla oli viimeksi ihan sama juttu kun ostin uuden kännyn. Mutta se päätös pitää vaan tehdä ja ottaa uusi käyttöön. :D Ja onhan se vanha sitten varapuhelimena tarvittaessa, että ei ihan tarpeeton ole sekään.[/QUOTE]

Niinpä. Ja voi sen ottaa aina välillä käteen, hiplata ja laulaa sille pari haikeata laulua.

[QUOTE="kohtalotoveri";30434926]Tiedän tunteen.
Tykkäsin vanhasta puhelimestani, mutta se temppuili tiettyä asiaa viimeiset kuukaudet ja päätin ostaa uuden (ja paremman). Kun sain uuden käteeni, tuntui "hullulle" heittää vanha ja hyvä pois... Kunnes kerran etsin sieltä jotain ja sen tietyn ilmoituksen nähtyäni muistin miksi hermostuinkaan siihen :D Nyt se lojuu tuolla varaluurina.

Mikä puhelin ap sulla nyt on? Mulla Samsung K Zoom :)[/QUOTE]

Samzung s4 mini ja tämä on huippu! Oikeasti ei kyllä kaduta enää yhtään että ostin ja luovuin entisestäni.

Yhteistyössä