Ostin käsilaukun nettikirppikseltä ja sen piti olla uusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinttilöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinttilöinen

Vieras
Ostin käsilaukun nettikirpparilta, kävin hakemassa sen kun samassa kaupungissa asutaan jne.
Myyjä puhui kokoajan myynti ilmotuksessaankin että kyse on uudesta tuotteesta ja ei siis ole kertaakaan käytetty.
Vaikeahan se todeksi nahkalaukusta tietysti sanoa onko täysin pitämätön.
Aloin kotona tyhjentämään omaa risaa laukkuani ja ottamaan tätä minulle uutta laukkua käyttöön jolloin tutkin sen ja löysin tuon uuden käyttämättömän käsilaukun sivutaskusta aidon kultaisen (löytyy leimat)
sormuksen jossa on joku punainen kivi, en sitä tiedä onko aito vaiko ei ja pienen hiuskamman joka oli kyllä käytetty :x
Mietin pitäsikö palauttaa tavarat laukun kera myyjälle ja vaatia rahat takasin vai kävisinkö kultasepän luona ja pyytäsin arvioita tuosta sormuksesta että jäisinkö kuitenkin voitolle.

Eniten syljettää se että kehdataan huijata ja valehdella että on uusi ja käyttämätön käsilaukku,
jos kerran ei sitä ole.
Onko niin kamalaa laittaa että laukku oikeasti on todella hyväkuntoinen eikä juuri kalpene uuden rinnalla tai muuta lööperiä kun että unohdetaan omia tavaroita sisälle ja valehdellaan päin naamaa kyseessä olevan täysin uusi tuote.

Joo, aika törkeää kyllä. Mutta voisiko olla että vaikka lapsi on työntänyt nuo aarteet laukkuun? En tiiä, mä en tekisi mitään jos laukku mieleinen. Antaisin olla
Tai ehkä kysyisin myyjältä, että eikö laukun pitänyt olla ihan käyttämätön? Löysit laukusta kamman ( kyllä,olen ilkeä ja en mainitsisi sormusta) jos sitten myöntää että sitä on käytetty niin pyytäisin hinnanalennusta ja paluttaisin myös sormuksen. Jos alkaa kiistämään, niin en puhuisi sormuksesta mitään ja antaisin nega palautetta ;)

Jos laukku on uudenveroinen ja mieleinen, niin en pelkän periaatteen vuoksi lähtisi kauppaa purkamaan. Oma häpeänsä, jos unohti sormuksen sinne...

Juu, ostin itsekin haalarin nettikirppikseltä, piti olla pari kertaa käytetty, hyväkuntoinen. Olikin noudettaessa pesemätön ja pesun jälkeen paljastui reikäiseksi ja tahraiseksi. Todellakin purin kaupan! Ostin sitten livekirppikseltä toisen haalarin, jossa luki lapussa uusi. Huomasin kyllä heti, että oli vähän käytetty, oli pientä nukkaa kauluksessa ja minimaallisen pieni tahra edessä. Se ei minua ostossa hidastanut, vaikka olihan sekin periaatteessa huijaus. Miksi siinäkään piti lukea uusi, jos oli edes kerrankin käytetty?!

Kyse enemmänkin periaatteesta,
ostin siis merkkilaukun ja olin siinä uskossa että se on uusi.
Kertoi vain laput leikanneen irti mutta jäänyt käyttämättä.
En periaatteessa kuitenkaan viitsisi käytetystä laukusta maksaa 80€ En nyt tosiaan ajatellut että minun pitää joka kolo tutkia. Sen verran katsoin että laukku on oikeasti ehjä ja tosiaan aito, ei minulla ollut aikaa tutkia joka taskua läpi.

Joo kyllä itseäni kanssa pistää huvittamaan nämä ilmoitukset, joissa tuotteen sanotaan olevan täysin uusi, mutta alkuperäispakettia eikä kuittia kuitenkaan enää muka jostain syystä ole tallella. Kuka ostaa tuotteen, poistaa sen paketistaan ja ei käytä sitä kertaakaan?!

Sormus kuuluu palauttaa vaikka myyjä olikin ilmeisesti vilpillinen ilmoituksessaan. Varastamistahan se muuten olisi. Hyvähän se olisi samalla vähän näpäyttää ja kysyä miksi kyseinen henkilö on laittanut kamman ja sormuksen upouuteen laukkuun ja jättänyt sen kuitenkin käyttämättä.

Yhteistyössä