Joo mun mielestä myös toi oli yks mun onnistuneimmista parkkeerauksista!Okei. No mut jos sää kuitenki tarkotit mennä siihen viereen niin sithän se on ihan ookoo.
Joo mun mielestä myös toi oli yks mun onnistuneimmista parkkeerauksista!Okei. No mut jos sää kuitenki tarkotit mennä siihen viereen niin sithän se on ihan ookoo.
Siis baarissa.Majuri täällä lähinnä riehuu
Aaaaaa no ehkä se Majuri riehuu sielläkin!Siis baarissa.
Tex alkoi ilmestyä albumina muutaman vuoden tauon jälkeen vuonna -71Mulla on jossakin täällä muistaakseni n. 40 vuotta vanha Tex Willer. En oo kyllä itse lukenut, mutta piti pelastaa se kun löysin lapsuudentönön uumenista.
Kunhan löydän sen niin tuun kertomaanTex alkoi ilmestyä albumina muutaman vuoden tauon jälkeen vuonna -71
Ekat kuus numeroa, eli 1 - 6 -71 ovat keräilyharvinaisuuksia. Numerosta 7 eteenpäin sidonta muuttui ja säilyvyys parani.
Tota ennen Tex ilmestyi liuskoina.
Kulkukatinpojassa oli aikanaan myynnissä kaikki liuskaTexit sidottuna kirjaksi.
a) ostaminen olis vieny keräilystä kaiken ilon
b) vieläkin vituttaa, että ei sattunu olemaan kuuttatonnia taskunpohjalla
Jos hallussasi on numero 4/71, niin saat heti viiskymppiä.
Taas vituttaa!!!Löysin sen, mutta pettäväinen muistini petti jälleen, eikä se ollutkaan Tex Willer vaan Viimeinen Mohikaani . Saat siis pitää viiskymppises!
no huomenta :flower:Huomenta mullankrut!
Univaje ja paha semmonen,
tässä tunnin istunu hereillä enkä ole saanut edes kahvia keitettyä..
*haaaukotus*
Muksut ja joku muu mysteerijuttu.no huomenta :flower:
mikäs sua on valvottanu?
Muksut ja joku muu mysteerijuttu.
Vaikka menee kuin väsyneenä sänkyyn ei meinaa uni tulla.
Viime yönä oli vallan hankala yösyöttö pienimmäiselle,
heräsin 10-12 kertaa siihen kun toinen parkuu loukkaantuneena kun äiti juottaa unissaan tuttipullolla pinnasängyn patjaa
Niin on, yllättävän pahaa.Neljäs savuton päivä alkaa. Muuten on hyvä fiilis, mutta tarttee varmaan lopettaa kahvin juominen. Kahvi ilman tupakkaa on paha. Just nyt voisin antaa vasemman jalan pikkuvarpaani jis saiain juoda aamukahvit parvekkeella syöpääryleen äärellä.
Kuis sulla on sujunu?Niin on, yllättävän pahaa.
Mut ainoo mikä pitää liikkeessä edes jotenkuten
Ihan ok.Kuis sulla on sujunu?
Tää mun kaveri sano viikonloppuna ettei se selviä ilman korvaushoitoja ja se aikoo ostaa sähkötupakan. Luulen että se tukanleikkuuajatus jää väliin ko se ei oo vielä alottanu lopettamista.
https://www.youtube.com/watch?v=kzoagsjlUv4Neljäs savuton päivä alkaa. Muuten on hyvä fiilis, mutta tarttee varmaan lopettaa kahvin juominen. Kahvi ilman tupakkaa on paha. Just nyt voisin antaa vasemman jalan pikkuvarpaani jis saiain juoda aamukahvit parvekkeella syöpääryleen äärellä.
Muksut ja joku muu mysteerijuttu.
Vaikka menee kuin väsyneenä sänkyyn ei meinaa uni tulla.
Viime yönä oli vallan hankala yösyöttö pienimmäiselle,
heräsin 10-12 kertaa siihen kun toinen parkuu loukkaantuneena kun äiti juottaa unissaan tuttipullolla pinnasängyn patjaa
Tossa justhan oli laskelma, jonka mukaan miehestä 90% on sikaa.Miehet on sikoja. Joku tyyppi käpälöi mua. Sanoin kyllä että ei kiinnosta.
Niin ja päivää.
Höh,
ei sioilla oo käpäliä.
Hiiret käpälöi ja siat sorkkii.