The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on jossakin täällä muistaakseni n. 40 vuotta vanha Tex Willer. En oo kyllä itse lukenut, mutta piti pelastaa se kun löysin lapsuudentönön uumenista.
Tex alkoi ilmestyä albumina muutaman vuoden tauon jälkeen vuonna -71

Ekat kuus numeroa, eli 1 - 6 -71 ovat keräilyharvinaisuuksia. Numerosta 7 eteenpäin sidonta muuttui ja säilyvyys parani.

Tota ennen Tex ilmestyi liuskoina.

Kulkukatinpojassa oli aikanaan myynnissä kaikki liuskaTexit sidottuna kirjaksi.

a) ostaminen olis vieny keräilystä kaiken ilon
b) vieläkin vituttaa, että ei sattunu olemaan kuuttatonnia taskunpohjalla

Jos hallussasi on numero 4/71, niin saat heti viiskymppiä.

Tex alkoi ilmestyä albumina muutaman vuoden tauon jälkeen vuonna -71

Ekat kuus numeroa, eli 1 - 6 -71 ovat keräilyharvinaisuuksia. Numerosta 7 eteenpäin sidonta muuttui ja säilyvyys parani.

Tota ennen Tex ilmestyi liuskoina.

Kulkukatinpojassa oli aikanaan myynnissä kaikki liuskaTexit sidottuna kirjaksi.

a) ostaminen olis vieny keräilystä kaiken ilon
b) vieläkin vituttaa, että ei sattunu olemaan kuuttatonnia taskunpohjalla

Jos hallussasi on numero 4/71, niin saat heti viiskymppiä.
Kunhan löydän sen niin tuun kertomaan :D

Löysin sen, mutta pettäväinen muistini petti jälleen, eikä se ollutkaan Tex Willer vaan Viimeinen Mohikaani :D. Saat siis pitää viiskymppises!
Taas vituttaa!!!

Mut mitä tos taannoin oli kirjoitusta, niin elämän tarkoitus ei ole istua kiikkustuolissa kutoen sukkaa murehtien kaikkea katumisen arvoista mikä jäi tekemättä.

En o koskaan tehnyt mitään mitä katuisin.

a) en ole koskaan tehnyt mitään
b) en ymmärrä
c) olen niin nuori, että en ole ehtinyt

Vaimoani en ole koskaan pettänyt, enkä ole koskaan kadehtinut naapurini karjaa ja pari muutakin syntiä listaltani puuttuu, mutta ehdin vielä.

Huomenta :kiss:

Kohta täytyy hilppasta pesuille ja sit odotella, et pääsee lähteen kouluun :)

Perhosii vatsassa, eikä pystyis millään keskittyyn mihinkään. Nähään tänään miehen kanssa pikasesti ja huomenna sit viettään viikonloppua pikku-ukon kanssa hänen luokse. :heart:
Pitäis alottaa viikonloppuna muuttojuttujakin tai sit vaan jiiraan ne maanantaille :p

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Inanna
no huomenta :flower:

mikäs sua on valvottanu?
Muksut ja joku muu mysteerijuttu.
Vaikka menee kuin väsyneenä sänkyyn ei meinaa uni tulla.

Viime yönä oli vallan hankala yösyöttö pienimmäiselle,
heräsin 10-12 kertaa siihen kun toinen parkuu loukkaantuneena kun äiti juottaa unissaan tuttipullolla pinnasängyn patjaa :D

Kuis sulla on sujunu?

Tää mun kaveri sano viikonloppuna ettei se selviä ilman korvaushoitoja ja se aikoo ostaa sähkötupakan. Luulen että se tukanleikkuuajatus jää väliin ko se ei oo vielä alottanu lopettamista.
Ihan ok.
Oon ollut niin väsynyt ettei varsinka iltasin tee edes mieli mennä soffalta pihalle paleleen :D
Meidän piti mennä akkojen kanssa viihteelle vkl mutta koska näillä näkymin peruuntuu, saa vähän lykkäystä ultimaattiselle tulikokeelle :D

Nii ja päi ja vää.

Ei jumaleissön. Nyt kaikki on nähty.
Foxilla ennustajaTV!!!

Tarjolla on tähdistä, korteista ja kahvinporoista katsomista, sekä kaukoparannusta, ikivanhaa viisautta, itämaisen makuuhuoneen asiantuntija, sekä kosmisten asioiden konsultti. Vaivaiseen 3,55 minuuttihintaan, eli 213,- tunti.

Autokorjaamot veloittavat valohoidosta 80,- tunti, mikä on kohtuullista koska heillä on tilan ja sen valon lisäksi käytössä muitakin työkaluja kuin puhelin, johon eivät vastaa. Mikä on oikeestaan hyvä, koska jos vastaisivat puhelimeen ja veloittaisivat ton mukaan, niin vain ennustajapalveluiden käyttäjillä olis varaa viedä autonsa korjaamolle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä