ei mee hyvin, ei...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425466:
Oommää niitäki lukenu. En vaan tykänny :vampire:Onneksi harva nainen lukee TexWilleriä.
Oho, joku tais kuvata mun pysäköinnin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425471:
Majuri täällä lähinnä riehuuOnpas täällä porukkaa.
Aijaa :OMajuri täällä lähinnä riehuu
Onkstoi niinku kadunvarsiparkki? Mulla ku ei oo ajokorttia niin en näitä aina tiedä.Oho, joku tais kuvata mun pysäköinnin.
Mulla on jossakin täällä muistaakseni n. 40 vuotta vanha Tex Willer. En oo kyllä itse lukenut, mutta piti pelastaa se kun löysin lapsuudentönön uumenista.Onneksi harva nainen lukee TexWilleriä.
Rauhotus nyt vähän, näetkö nyt että pelästytät vaan kaikki tytöt poisAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425481:Aijaa :O
Ei toi oo mikään parkki, mut siinä aika lähellä oli kyllä yks johon tähtäsin.Onkstoi niinku kadunvarsiparkki? Mulla ku ei oo ajokorttia niin en näitä aina tiedä.
OkkeRauhotus nyt vähän, näetkö nyt että pelästytät vaan kaikki tytöt pois
Okei. No mut jos sää kuitenki tarkotit mennä siihen viereen niin sithän se on ihan ookoo.Ei toi oo mikään parkki, mut siinä aika lähellä oli kyllä yks johon tähtäsin.
Hei mullon tommonen! Siis tommonen sheikkeri.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425495: