Jos mä tiineytyisin pyyhlkeestä niin olis siinä sitten neuvolassa selittämistä kun täällä juoksentelis pieniä vihreitä tyyppejä :|
Meitä lukeneita naisia kannattaaki vähän varoa :xmas:Aina ottaa päähän milloin nainen on lukenu saman kirjan kuin mä.
Flaksi jää käymättä.
Kantsii varsinkin noiden värillisten kanssa olla aina varuillaan! Oon kuullut huhuja että ne on aina vähän arvaamattomia.Mulla on enimmäkseen valkosia ja hillityn vaaleansinisiä, mutta tuo yks ruskea-valkoruudullinen vähän huolestuttaa. Sillä on jotenki...säädytön ilme aina välillä.
oisit voinu varottaa pikkusen aiemminMeitä lukeneita naisia kannattaaki vähän varoa :xmas:
rasisti :stick:Kantsii varsinkin noiden värillisten kanssa olla aina varuillaan! Oon kuullut huhuja että ne on aina vähän arvaamattomia.
Enkä ole! Mä kuitenkin asutan pelkästään värillisiä pyyhkeitä, ainoan valkoisen just heitin menemään!rasisti :stick:
Hauskat baarit :wave:
Ettet vaan kohta palstailis puhelimella
:vampire:oisit voinu varottaa pikkusen aiemmin
Hih :kiss:Ah-ha! :kiss:
Onneksi harva nainen lukee TexWilleriä.Meitä lukeneita naisia kannattaaki vähän varoa :xmas:
Iltaa. Mikäs nyt ketuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425434:Iltaa
Mikäs ei ketuttais?Iltaa. Mikäs nyt ketuttaa?
Ei oo ainakaan hellettä eikä spitaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425436:Mikäs ei ketuttais?
:headwall:Ei oo ainakaan hellettä eikä spitaalia.
Mie haluan luntaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425442::headwall:
Haluan helteet ja ukkosia, spitaalista en välitä
Ukkoset on ihan kivoja, mutta helteet ei niinkään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425442::headwall:
Haluan helteet ja ukkosia, spitaalista en välitä
Ei kuullosta normaalilta , tuo LUMEN HALUAMINEN :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425444:Mie haluan lunta
Onko noidat muka normaaleja :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425448:Ei kuullosta normaalilta , tuo LUMEN HALUAMINEN :O
No en mä ainakaan oo nähny epänormaaliakaan noitaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425449:Onko noidat muka normaaleja :O
AhaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30425451:No en mä ainakaan oo nähny epänormaaliakaan noitaa