:saint:elä tee mitään mitä me ei tehtäis :saint:
:saint:elä tee mitään mitä me ei tehtäis :saint:
Onxe niinku semmonen pikkupyyhe? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425271:: / Kunhan ei pääsisi yllättämään kavalasti. Mistä luulet alamittaisen saaneen alkunsa :snotty:.
Eiks joku saniainen aja saman asianEikä saunavastassa oo lehtiä näin talvella, semmonen mitään peitä
Jep :snotty:Onxe niinku semmonen pikkupyyhe? :snotty:
HY ja siveellisiä unia. Tai jotainvois lähtee nukkumaan,hyvissä ja huonoissa uutisissa vieraana joku nevöhöödi niin ei jaksa katsoa.
Öitä :kiss:
Joo. Claire & Jamie. Aviomies numero yks oli Frank.saatto se olla kakskin sataa, scotland vs england?
Sun näkönen paitsi pienempi&froteisempi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425284:Jep :snotty:
just se, miten mää muistelin että se loikka olis ollu vaan 100vJoo. Claire & Jamie. Aviomies numero yks oli Frank.
Öitä hanipöö :kiss:Mä taidan kans sipsutella tästä patjoille.
Pitäkää kivaa ja hattaran kuvia kun köllähätte.:kiss:
Voi hyvänen aika tuohan nyt on aivan ilmeistä. "Joo tää laitetaan vaan tänne haaroihin mut ei tästä voi raskaaksi tulla." Oldest trick in the book! |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425295:Ja erityisesti varokaa intiimipyyhkeitä |O. Niiltä ei edes piuhoja saa poikki .
Mulla noissa lenksullisissa pyyhkeissä on esimerkiksi sininen, vähän pelottaa et mitä sieltä sitten tulee jos on vahinko käynyt, joku smurffi |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30425295:Ja erityisesti varokaa intiimipyyhkeitä |O. Niiltä ei edes piuhoja saa poikki .
Jos joskus tekee mieli lukea kirjoja, niin suosittelen. Parasta mitä oon koskaan lukenut.
Ja siellä ne kaupan hyllyllä köllöttää kivasti menkkarättien vieressä. Valitse elämäsi suunta |O.Voi hyvänen aika tuohan nyt on aivan ilmeistä. "Joo tää laitetaan vaan tänne haaroihin mut ei tästä voi raskaaksi tulla." Oldest trick in the book! |O
Smurffii olisi aika paha :OMulla noissa lenksullisissa pyyhkeissä on esimerkiksi sininen, vähän pelottaa et mitä sieltä sitten tulee jos on vahinko käynyt, joku smurffi |O
Onneksi ton tiikerikuvioisen piuhat on poikki!
Aina ottaa päähän milloin nainen on lukenu saman kirjan kuin mä.Voi hyvänen aika tuohan nyt on aivan ilmeistä. "Joo tää laitetaan vaan tänne haaroihin mut ei tästä voi raskaaksi tulla." Oldest trick in the book! |O
Mulla on enimmäkseen valkosia ja hillityn vaaleansinisiä, mutta tuo yks ruskea-valkoruudullinen vähän huolestuttaa. Sillä on jotenki...säädytön ilme aina välillä.Mulla noissa lenksullisissa pyyhkeissä on esimerkiksi sininen, vähän pelottaa et mitä sieltä sitten tulee jos on vahinko käynyt, joku smurffi |O
Onneksi ton tiikerikuvioisen piuhat on poikki!
AhaAlkuperäinen kirjoittaja Tri Sekopää;30425309:Iltaa
Tuitui :heart:
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja Tri Sekopää;30425309:Iltaa