Tarkemmin ajatellen ei olekaan yhtään tylsää. Ihanat pyykit ja tiskitkin odottaa pesijäänsä. Paljon ihania hommia, ettei tässä lapsenlikaksi kerkeäkään. Harmi!Jos kaipaatte irliin tekemistä niin täällä olis lapsenvahtihommia tarjolla.
Tarkemmin ajatellen ei olekaan yhtään tylsää. Ihanat pyykit ja tiskitkin odottaa pesijäänsä. Paljon ihania hommia, ettei tässä lapsenlikaksi kerkeäkään. Harmi!Jos kaipaatte irliin tekemistä niin täällä olis lapsenvahtihommia tarjolla.
Et sä sit voi sanoa että "aletaan", jos ei sulla itelläs ees oo mitään kuvattavaa! :kieh:ei mulla oo muita leluja ku semmosia mikkä liittyy mehtyyhommiin
ei ne teitä kiinnosta ja toisekseen jos semmosia panee someen niin kohta on konsta ovella
:hug:Tämä päivä = elämisen sietämätön vittusaatana.
okei, mää luhvasinEt sä sit voi sanoa että "aletaan", jos ei sulla itelläs ees oo mitään kuvattavaa! :kieh:
Yleensä sitä kesäkurpitsaa käyttelen. Sehän on sellanen normivehkeen kokoinen.okei, mää luhvasin
siinä toivossa että sää alotat
normipaksunen mutta eikö se ole aika lyhyt?Yleensä sitä kesäkurpitsaa käyttelen. Sehän on sellanen normivehkeen kokoinen.
No mä ostan yleensä kaks ja leikkaan niistä toisen pään pois ja teippaan yhteen jesarilla.normipaksunen mutta eikö se ole aika lyhyt?
sillä konstilla saa tosiaan autenttisen pituudenkinNo mä ostan yleensä kaks ja leikkaan niistä toisen pään pois ja teippaan yhteen jesarilla.
piä tunkkis :stick:Iltaa :wave:
Kuka lähtee mun seuraksi paikalliseen? Yösija järjestyy. Voi nukkua toisessa makkarissa. :xmas:
Jep, parit appelsiinit voi teipata toiseen päähän jos haluaa oikein aidolta tuntuvan vekottimen.sillä konstilla saa tosiaan autenttisen pituudenkin
piä tunkkis :stick:
piti aavistus korjataJep, parit vesimelonit voi teipata toiseen päähän jos haluaa oikein aidolta tuntuvan vekottimen.
Miten täällä porukka ramppaa ryyppäämässä pitkin arki-iltoja? Joku roti.Iltaa :wave:
Kuka lähtee mun seuraksi paikalliseen? Yösija järjestyy. Voi nukkua toisessa makkarissa. :xmas:
mulla on tainnutkin olla vaan pienikassisia miehiä.piti aavistus korjata
Sussiunaa, sitähän on parjattu ihan säädyttömäksi ja lapsille sopimattomaksi elokuvaksi.onks kukaan käynyt katsoo lastensa kanssa sitä muumit rivieralla vai mikä se oli...jaksaiskohan tollanen 5v keskittyä sellaseen?
Ai mitä siitä on sit puhuttu? en oo seurannut. ja toi 5v on kerran aiemmin ollut elokuvissa 4veenä ja sillon se rupes jo 30min jälkeen vinkuu ettei jaksa.Sussiunaa, sitähän on parjattu ihan säädyttömäksi ja lapsille sopimattomaksi elokuvaksi.
Siksipä ajattelinkin ens viikolla viedä oman ipanani tuijottamaan sitä. Ja kyllä pitäis viisvuotiaan jo jaksaa.