Tee smoothie. Hetelmii marjoi ja tippa jotain mehua tai hunajaa sekaanMitä mä teen tosta maitorahkasta ,siinä menee päivä pian umpeen.Onhan se kylmäs ja avaamaton muts silti.Mihin mä sen käytän.
Tee smoothie. Hetelmii marjoi ja tippa jotain mehua tai hunajaa sekaanMitä mä teen tosta maitorahkasta ,siinä menee päivä pian umpeen.Onhan se kylmäs ja avaamaton muts silti.Mihin mä sen käytän.
no sit ei auta ku syödä, en tiiä miten kun en ite syö rahkaaNo ei viiittis roskiin heittää
ei mummielestäTee kermarahkaa. Vatkaa kermavaahtoa, rahka sinne sekaan, sit hedelmiä. On hyvää.
ja lihottavaa.Tee kermarahkaa. Vatkaa kermavaahtoa, rahka sinne sekaan, sit hedelmiä. On hyvää.
Ei sun sitä tartte syödä. D4A.ei mummielestä
Niin on. Rahka on hyvää ilman kermaakin.ja lihottavaa.
No ooämgee. Sit varmaan kannattaa nakata roskiin koko paska niin säästää samalla ittensä sen rahkankin kaloreilta.ja lihottavaa.
No ooämgee. Sit varmaan kannattaa nakata roskiin koko paska niin säästää samalla ittensä sen rahkankin kaloreilta.
Mutku sulle se on iisii kun mikään ei sun varressa näy,mä kun vaan ajattelenkin hyvää niin perse levii.
Jaah..veikkaan että mieli muuttuis jos miun peräsimen näkisit.mutta leveä persehän on
try meJaah..veikkaan että mieli muuttuis jos miun peräsimen näkisit.
ei mun perseen tarvis kyllä yhtään enempää leveentyä:ashamed:mutta leveä persehän on
Sama vika.: /
Mutku sulle se on iisii kun mikään ei sun varressa näy,mä kun vaan ajattelenkin hyvää niin perse levii.
En uskalla, ajattelen siun terveyttä. Saisit kuitenkin jonkun sydärin järkytyksestä.:ashamed:try me
Mää kirjotin aikanaan ruotsin aikuislukiossa hyvin arvosanoin vaikka alussa huoletti. Mut mää oonki tämmönen lingvisti.Saan valita kirjoitanko ruotsin vai matikan, oon ihan sysipaska molemmissa :ashamed: en usko että selviän tästä kunnialla.
Ai semmonen lingvistin hihvi?Mää kirjotin aikanaan ruotsin aikuislukiossa hyvin arvosanoin vaikka alussa huoletti. Mut mää oonki tämmönen lingvisti.
Mä ottaisin ruotsin. Kielissä olen aika hyvä.Saan valita kirjoitanko ruotsin vai matikan, oon ihan sysipaska molemmissa :ashamed: en usko että selviän tästä kunnialla.
Muakin saa kokeilla...Jaah..veikkaan että mieli muuttuis jos miun peräsimen näkisit.