The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tällä perällä tuo talvi tulee varmasti ja pituutta on vähintäänkin riittävästi

talvikamojen hankinta on siis meillä ns. varma nakki
Niinpä. Meillä jäi viime vuonna luistimet käyttämättä ja suksia kokeiltiin pari kertaa. Nyt mietin, viitsiikö niitä etukäteen hankkia ollenkaan. Tietysti eskari/koulu voi pyytää, mutta ei nekään voi lumeksi muuttua ja pakolla tehdä talvea.

Suunnittelijat on vetäneet aineita kaikilla vuosikymmenillä.
Niin on musikantitkin.

Paikallinen kitarasankari oli tän päivän aloittanut klo 04

Pysäytti meikäläisen tos ostarilla aamukasilta jutellakseen.
Oli nurkkabaarissa tossa vielä äsken kun palasin asioilta, niin oli paremmin aikaa jutella. Sex, drugs and rockenroll, jos kaljoittelulta ehtii.

Muodin taas sanelee tusina h***a, jotka suunnittelevat rättejä jotka näyttävät hyvältä vaateripustimen päältä. Sen vuoksi kysytyimpiä on ne mallit, jotka muistuttavat eniten henkaria.

• Tykkää
Reactions: krut
Kiva hintaero ovenavauspalveluilla. Edellisessä kämpässä toimistoaikana 15-25e, muuna aikana 40-60e. Tässä talossa 7-21 10e, kaikkina muina aikoina 20e.

Me like.
Kandee keksiä avainjemma, niin säästyy tuoltakin.

Vanhalla kototönöllä oli puuliiterin alahirressä naula, mis oli avain. kerrostaloissa on tietty vähän vaikeampi hoksia helposti arvaamattomia jemmoja, jotka eivät talvella peity lumeen. Mulla roikkuu siimassa partsin peitelevyn takana. Ei näy, mutta kun tietää missä se on, niin saa tartuttua ja nykäistyä siiman poikki.

a) viiskymppiselle löytyy parempikin käyttökohde
b) kolme tuntia räntäsateessa on pitkä aika
c) en useinkaan pidä puhelinta edes mukanani, vaan sekin on sisällä

Niin on musikantitkin.

Paikallinen kitarasankari oli tän päivän aloittanut klo 04

Pysäytti meikäläisen tos ostarilla aamukasilta jutellakseen.
Oli nurkkabaarissa tossa vielä äsken kun palasin asioilta, niin oli paremmin aikaa jutella. Sex, drugs and rockenroll, jos kaljoittelulta ehtii.

Muodin taas sanelee tusina h***a, jotka suunnittelevat rättejä jotka näyttävät hyvältä vaateripustimen päältä. Sen vuoksi kysytyimpiä on ne mallit, jotka muistuttavat eniten henkaria.
jos se on aito musikantti se on jatkanut eilistä päivää aamuneljältä

jos se on aito musikantti se on jatkanut eilistä päivää aamuneljältä
Kyl tuo sanoi heränneensä neljältä.

On kaikilla mittapuilla (myös se sexdrugsandrockenroll) ihan oikee musikantti, jos lisäksi määritelmänä pidetään sitä, että musiikki on pelastanut tekemästä päivääkään oikeita töitä. Mut on hirveen mukava kaveri.

Isille maailman ansiottomin arvonnousu koskaan oli muuttaa esikoislikkansa lempparibändin kitaristin naapurustoon ja löytää sama nurkkabaari olohuoneekseen.
Iiiiikk!!! Tunnetsä sen??? Muka oikeestiko????

Kandee keksiä avainjemma, niin säästyy tuoltakin.

Vanhalla kototönöllä oli puuliiterin alahirressä naula, mis oli avain. kerrostaloissa on tietty vähän vaikeampi hoksia helposti arvaamattomia jemmoja, jotka eivät talvella peity lumeen. Mulla roikkuu siimassa partsin peitelevyn takana. Ei näy, mutta kun tietää missä se on, niin saa tartuttua ja nykäistyä siiman poikki.

a) viiskymppiselle löytyy parempikin käyttökohde
b) kolme tuntia räntäsateessa on pitkä aika
c) en useinkaan pidä puhelinta edes mukanani, vaan sekin on sisällä
Mulla on vara-avain kaverin luona. Ja jos se jostain syystä ei olis tavoitettavissa, 10-20e ei tunnu kovin kivuliaalta summalta jos sisään pääsee. Kännykkä mulla on aina matkassa kun ulos lähden.

...mua katottiin tänään niin syvälle silmiin ja syrämeen asti, jotta vallan hyytelöksi jalat notkahtivat ja varsin läikähti :heart:..ei tommosesta silmänpilkkeestä kyllä toivu ollenkaan...:rolleyes:

Ja mitä ilmeisimmin sekoitti mokoma hurmuri sen verta pahasti tuota muutoinkin jäässä olevaa aivotoimintaa, että tuli sanottua "kyllä" sen kummemmin ajateltua :O

Olis kannattanut. Ajatella. Ja vissiin vähän kuunnellakin :snotty:

Mulla on menossa sitten kunnon puikkosulkeiset :D. Mitäpä en tekisi elämänmieheni eteen...yhdelle niistä :heart:...villasukkia siis kummilapselle :heart:

...no vähän jotain extremeä ja tavanomaisuudesta poikkeavaa...pysyy se mielikin sitten virkeänä :rolleyes:

..ja mites tämä nyt tällein luiskahti tämmösille vesille :D - vasta tiistai heiiiii....
No just tänään törmäsin naarasotukseen, jonka toivottavasti tapaan uudestaan vielä tänä vuonna. Ei voi tietää, mut mulla ei o kiirettä. On enemmän kuin todennäköistä, että ne kuuluisat kemiat eivät sitten mitenkään toimi, mutta onpahan iloista törmätä (punatukkaisiin) naisiin, jotka pitävät toivoani yllä.

Laurako se oli, joka taannoin kysyi, et miten mielikuvitusta kutkutetaan?

Herranjestas!

Ihan jokaisella on jalkovälissään jotain, joka kiinnostaa vastakkaista sukupuolta.

Mä olen mies, jolla on melkein kaksi! aivosolua, mut väitän, että en ole lajitovereideni seurassa kummallinenkaan poikkeus jos sanon, että houkuttelemiseni nurkkabaarin shakkilaudan äärestä vaatii muutakin kuin pimpan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä