Mä voisin kyllä pukea tommoset hepenet. Luulen kyllä että eroottisuus karisis ko mä nauraisin itteni kipiäksi
Mikään ei ole tyylikkäämpää kuin kattokruunusta roikkuva sukkanauha.Mulla on selvästi ihan hemmetisti opittavaa erotiikasta. Yleensä nimittäin ne normivaatteet on mytyssä tai satunnaisesti hajasijoiteltuna, ei suinkaan tyylikkäästi asemoituna hepenepinoon.
Tää on kyllä nätti!
Ai tällänen iskee paremmin suhun kuin nuo korsetit.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30419059:
Tossa on kieltämättä jotain hohtoa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30419208:
Jos tää oli miulle niin vasta kävin kampaajalla, tuli raitoja ja vähän lyheni pehko..tosin, en osaa tätäkään laittaa mitenkään ja se vaan sitten on. Oma pörheä itsensäAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30419618:älä nyt.. uusi tukka? Tai jotain kivaa, on niin pimeetäkin...( siis itsellesi )
Tosin käväsin vaatekaupoilla eilen ja mietin, mitä helvetin aineita ne suunnittelija ovat vetäneet.. En löytänyt vaatetta joka olisi ollut kaunis.
Olen syntynyt väärille vuosikymmenille..
Huomenta ja kyllä se tästä lähtee...
tällä perällä tuo talvi tulee varmasti ja pituutta on vähintäänkin riittävästiTäällä taas, kävin muualla. Pohdin luistimia ja suksia tälle talvelle. Viime talvena meillä oli talvikelit tasan kaksi viikkoa ja huonolta näyttää tämäkin alkava talvi. Luistinrata ehti nippa nappa jäätyä kunnes taas suli. Miten te toimitte, joilla on jo koululaisia eli hankitteko välineet joka tapauksessa vaikka lunta ei olisikaan?