The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Osaa se ainaki lamppuja asentaa. Ja keittää kahvia. Ja poimia kukkasia. Ja puhua mukavia.

No, aika näyttää mutta ei mulla kovin korkeat odotukset oo. Kovin epätodennäköinen tyyppi mun heilaks, vaikka miten olis mukava äijä.
Nyt neitonen... *antaa piiskaa*

Jos olet löytänyt mukavan äijän, niin joko pidät hänesta kiinni tai päästät vapaaksi.

Miehenä voin kertoa (siis ei pelimiehenä, vaan isänä, miehenä ja puolisona) et miehiä voi satuttaa monin tavoin. Tunteilla leikkiminen on julmaa leikkiä ja se sattuu ihan saatanasti. Jopa äijään joka ei koskaan itke eikä tuskaansa näytä.
 
mä kysyn
Nyt neitonen... *antaa piiskaa*

Jos olet löytänyt mukavan äijän, niin joko pidät hänesta kiinni tai päästät vapaaksi.

Miehenä voin kertoa (siis ei pelimiehenä, vaan isänä, miehenä ja puolisona) et miehiä voi satuttaa monin tavoin. Tunteilla leikkiminen on julmaa leikkiä ja se sattuu ihan saatanasti. Jopa äijään joka ei koskaan itke eikä tuskaansa näytä.
sult yhtä kysmystä mut siis sä pelkää vyöryy mitä voi tulla lapsies suusta? siis ite annoin kaikki tulla kunnes oma isä itki? pelkäätkö sä sitä? kohtaamises ?
 
Nyt neitonen... *antaa piiskaa*

Jos olet löytänyt mukavan äijän, niin joko pidät hänesta kiinni tai päästät vapaaksi.

Miehenä voin kertoa (siis ei pelimiehenä, vaan isänä, miehenä ja puolisona) et miehiä voi satuttaa monin tavoin. Tunteilla leikkiminen on julmaa leikkiä ja se sattuu ihan saatanasti. Jopa äijään joka ei koskaan itke eikä tuskaansa näytä.
Hölömö, ei tässä kukaan oo leikkimässä mitään. Tietty mä haluan kattoa mitä tästä tulee vai tuleeko mitään. Tapaillaan ihan rauhaksiin sitä mukaan ko saadaan aikatauluja sopimaan. Päivä kerrallaan. Kiitos huolenpidosta, mutta oon iso tyttö jo.
 
Plaah...kaveri puhu et vois tulla pyörähtää kylässä mut ei se taida tullakaan kun ei oo kuulunut mitään.Enkä viitisi ite kysellä kun sovittiin et ilmottelee sitten. Tuskin se enää tähän aikaan tulee...tai no se katsoo varmaan putousta mut luulis nyt et olis sit jo ilmotellut et tulee sen jälkeen.
Ihan tylsää kun on tylsää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä kysyn;30413343:
sult yhtä kysmystä mut siis sä pelkää vyöryy mitä voi tulla lapsies suusta? siis ite annoin kaikki tulla kunnes oma isä itki? pelkäätkö sä sitä? kohtaamises ?
Käytä sitä omaa nimimerkkiäsi ysimilli.

Täs maailmassa ei ole mitään mitä mä pelkäisin.

Itken milloin itkun paikka on, enkä osaa hävetä.
 
ffsdffe
Käytä sitä omaa nimimerkkiäsi ysimilli.

Täs maailmassa ei ole mitään mitä mä pelkäisin.

Itken milloin itkun paikka on, enkä osaa hävetä.
kyl sä pelkäät just sitö miten alotat lapsien kaa alusta mee ja ota hitti vastaan .. näin mä annoin lapsena sen takia sä juot kun pelkäät enkä ala kinastelee k tiedän sen. mut mee ja oo isä.. ja joo muuten rakkautuisin mut pokeri turnaus menos ja johan sitä 50 pelaajaa jälel
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä