Mikko Virtanen
Mitä vittua?Se siis laitto jostain kumman syystä tänne sähköpostin? Oliko se sähköposti osoite tyyliin mikko.virtanen@gmail.com vai miten hänen oikea henkilöllisyys selvisi?
Mitä vittua?Se siis laitto jostain kumman syystä tänne sähköpostin? Oliko se sähköposti osoite tyyliin mikko.virtanen@gmail.com vai miten hänen oikea henkilöllisyys selvisi?
On ollut kauan, ei kuitenkaan samalla nikillä. Yksi hänen aloittamansa ketju, jonka joku kaivoi esiin, oli tyyliin vuodelta 2009. Että joo. Mies-nimimerkillä (sittemmin mies1) on tainnut pyöriä täällä ainakin jostain 2011/2012 asti. Ehkä kauemminkin.Onko hän muka ollut täällä niin pitkään? Miten en ole huomannut sitä vasta kun häppäri liitty joukkoon ja sitä se yritti jatkuvasti, lopetti sen kun näki häppärin kuvan.
Kiitos illan nauruista. Mulla kävi vähän sama mielessä.Mitä vittua?
Mies1 on tosi komee.
Miksi se sitä ylipäätänsä jakeli? Voi, että kun olisin halunnut nähdä miltä se näyttää.
Damm, olin ihan varma että se olisi puhunut paskaa ulkonäöstään.Mies1 on tosi komee.
No ei, Mika Häkkisen naama ja Vin Dieselin kroppa, ihan just niinkuin se sanoikin.Damm, olin ihan varma että se olisi puhunut paskaa ulkonäöstään.
Jaa no sitte ei nappaisNo ei, Mika Häkkisen naama ja Vin Dieselin kroppa, ihan just niinkuin se sanoikin.
Joo, tytsiä jaksoi kyllä vongata, vaikka jatkuvasti tekikin selväksi, ettei voisi koskaan kiinnostua ylipainoisesta naisesta... Vähän ristiriitaista (lol). Ja on muuten totta, että lopetti häppärin vokottelun sen jälkeen, kun häppäri paljasti täällä naamansa.Olin jo ihan unohtanut miten se aina kuolasi tytsin perään. Tuo syksyn paljastaminenkin muistui nyt mieleeni. Silloin siitä ei vaan herännyt niin suurta numeroa kuin siitä viimeisimmästä. Voih...
Mun mielestä ei ollu Häkkisen näkönen, mutta kroppa oli kyllä reenattu.No ei, Mika Häkkisen naama ja Vin Dieselin kroppa, ihan just niinkuin se sanoikin.
Muistan ton kans, ja kamalana ihmisenä nauroin vielä vähän... :ashamed:Onko hän muka ollut täällä niin pitkään? Miten en ole huomannut sitä vasta kun häppäri liitty joukkoon ja sitä se yritti jatkuvasti, lopetti sen kun näki häppärin kuvan.
Camoon lissu toi oli läppä! Mut siis että reenattu kroppa, mitä mitä? Ehkä sen facebook profiilikuva oli sitten vaan tosi vanha..................Mun mielestä ei ollu Häkkisen näkönen, mutta kroppa oli kyllä reenattu.
Eiköhän sua ole vedätetty.Mies1 on tosi komee.
Kyllä Echo möläyttelee täällä edelleenkin. Ai oliko Lunatic muka virtsanpylväs? Onko varmaa tietoa? Lunis kävi joskus keväällä tai kesällä täällä ihan omalla vanhalla nikillään.Echoa oo näkyny, saisivat tulla ehottomasti takas heti!!!
Milläs nickillä Lunatic nykyään? Viimeks oli virtsapylväs (vai mikä se oli).
Se oli Wieruus.Entäs Wieruus? Oliko se se joka laitto ne pillukuvat? Vai oliko se kfkfkf?
Missä näit sen?Ei oo, olen nähnyt Mies1 livenäkin, mutta hän ei nähnyt mua.