:O ihme työnjohto. Oisit sanonut, että pakko mennä kun koira haluaa :xmas:.ei tästä vielä mihinkään päässyt lähtemään kun työnjohto soitteli ja lykkäs reissua maanantaille.
Dingo Valkoiset tiikerit - YouTube
:O ihme työnjohto. Oisit sanonut, että pakko mennä kun koira haluaa :xmas:.ei tästä vielä mihinkään päässyt lähtemään kun työnjohto soitteli ja lykkäs reissua maanantaille.
Dingo Valkoiset tiikerit - YouTube
kyl muuten ois menty mut tunnetusti me miehet ei voida tehdä kahta asiaa kerralla. eli nyt rytkyt päälle ja menoksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413027::O ihme työnjohto. Oisit sanonut, että pakko mennä kun koira haluaa :xmas:.
Iltoja MKT.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30413002:Luoja, mikä turnaus oli!! Wuhuu!! Huomenna sit lisää samanlaista!
Juu, Karjalaturnaus, huomenna sit vastassa niin iki-ihanan kutkuttava Ruotsi!Iltoja MKT.:kiss:
Mitäkätä HÄ TÄ! Ei hitto oon unohtanu, onks karjalaturnaus vai mikä???
Mult on jääny kattomati.:O|OAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30413056:Juu, Karjalaturnaus, huomenna sit vastassa niin iki-ihanan kutkuttava Ruotsi!
Niin ja iltoja :kiss:
Jos joku sinua sanoo seksikkääksi ja haluttavaksi..Siis voiko joku naamakuvasta sanoo seksikkääksi ja haluttavaksi? :vampire:
Sä oletkin musikantin rouva ja sinänsä poikkeusyksilö. Semmoinen jolle nostaa hattua.Mullaki taitaa olla jonkunlainen käry aiheesta
Mä ajattelin hetken eka ketjun poikaa ja olin että wtfAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30413066:Ja meillähän oli pojan kans tunnetusti kivaa
Mä ajattelin hetken eka ketjun poikaa ja olin että wtf
Kuinka joku voi tehdä pipareita?...siis...omnom...tosta kakundeeruksesta...maiskista...tullee ihan..slurps...törkeen hyvveetä...:ashamed:
..Siis pitäähän sitä nuita raaka- aineita tarkastella ja makustella...ja sitten sitä taikinata ja...:snotty:
Paitti että. Mun ei sitten tartte tota kakkua syödä ollenkaan. Mie lihon tässä jo tehdessä :ashamed:....
*ja takas keittiöön*
No emmääny niin poikkeus ole, nuorempana minusta sai hyvinkin helpolla kiistakaverin. Ny ei enää jaksa kitistä turhistaSä oletkin musikantin rouva ja sinänsä poikkeusyksilö. Semmoinen jolle nostaa hattua.
Et ollu ainoa. :ashamed:Mä ajattelin hetken eka ketjun poikaa ja olin että wtf
:ashamed:Kuinka joku voi tehdä pipareita?
Siis syömättä koko taikinaa?
No hyi.Kuinka joku voi tehdä pipareita?
Siis syömättä koko taikinaa?
Silti sinut nähdessäni se olen mä, joka nostaa Hankkijan lippiksen korkealle.No emmääny niin poikkeus ole, nuorempana minusta sai hyvinkin helpolla kiistakaverin. Ny ei enää jaksa kitistä turhista
Kiitos. Jos näen jonkun nostavan Hankkijalippistä, tuun paiskaamaan tassuaSilti sinut nähdessäni se olen mä, joka nostaa Hankkijan lippiksen korkealle.