*räyh*Niin no siinä mielessä. Mut haistakoon kukkasen. Mua on turha vikitellä.
:hug:
*räyh*Niin no siinä mielessä. Mut haistakoon kukkasen. Mua on turha vikitellä.
Voi ristus kun sää vaihtelet tota nikkiä kokoajan, emmää pysy perässä.:kiss:Jaa, mua ei oikein nappaa tollaset jutut. Ei kiinnosta.
Tottakai voi.
Tietynlaiset silmät ja joku tietty ilme. Lääh. Sytyn hyvinkin helposti.
Piä kivaa.:wave:kai sitä poikakin lähtee käymään haukun kaa paikallisessa. ei kyl viivytä kauaa.
Popeda - Repe ja Lissu - YouTube
:kiss:Voi ristus kun sää vaihtelet tota nikkiä kokoajan, emmää pysy perässä.:kiss:
Ja pupati papati höpön löpö - sä olet kaunis nainen siellä :kiss:. Etkä edes tavallinen vaan erityinen, koska olet sinä .Mä vaan sitä kun en ole kummosen näköinen. Ihan tavallinen naikkonen.
Sitä on harvemmin näkynyt täällä.Missäs meidän Prinsessainen on?
Palatsin puhteet prinsessaa pidättelee,Missäs meidän Prinsessainen on?
Eipä noista makuasioista voi oikein kiistellä.Mä vaan sitä kun en ole kummosen näköinen. Ihan tavallinen naikkonen.
Mullaki taitaa olla jonkunlainen käry aiheestamie tietäsin miten äijän saa piettyä
No kun ei nyt jostain syystä kiinnosta muut. Ja tuosta sinkkuudesta ehkä joo. Pitää vielä jutella miehen kanssa.Eipä noista makuasioista voi oikein kiistellä.
Tiiä vaikka olisit unelmien rinsessa tälle viestittäjälle, vaikka voihan tuo toki
pipariakin olla vailla, mikä olis silleen ihan luonnollistakin.=)
Niin siis mitä!? Ooksää sinkkuna?:O
ahaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413013:Majurin silmät on kyllä tosi söpöt .