Uskon tän, yhelläkään naisella en oo vielä patukkaa näkenySitä sain viimeks mieheltä...
Uskon tän, yhelläkään naisella en oo vielä patukkaa näkenySitä sain viimeks mieheltä...
No just. Ihan tiettyä miestä tarkoitin.Uskon tän, yhelläkään naisella en oo vielä patukkaa näkeny
Kahvia? Tsihiä?Hitto, olevinaan muka kauheesti tartteis mennä käymään kaupassa mutta en kuollaksenikaan muista mitä olin lähdössä hakemaan sieltä. Antakaas vinkkejä.
- kahviaHitto, olevinaan muka kauheesti tartteis mennä käymään kaupassa mutta en kuollaksenikaan muista mitä olin lähdössä hakemaan sieltä. Antakaas vinkkejä.
Tappelut mä voitan aina.yhtään vähempään ei minullakaan ole tarkoitus tyytyä.virheistä on opittu. toivottavasti niitä on kaks jäljellä ettei mene tappeluksi
Riisti puuroa, NAMS! Jospa huomen aamuna laittais itekki puurova.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30412706:- kahvia
- piparkakkutaikinaa
- sihijuomaa
- maitoa
- riisiä
Mie pistin just riisipuuron uuniin hautumaan . Harmi kun en hokassut ostaa glögiä.
ensimmäinen on kyl tehokas ja varma.Tappelut mä voitan aina.
Toisekseen, tiedän vain kaksi tapaa iskeä nainen. Lyödä tainnoksiin tai puhua pyörryksiin.
Pyrin suosimaan jälkimmäistä metodia.
Kiitos murunen :kiss:. Tässähän voi kohta alkaa varovaisesti joulua tiptaptipetitap odottelemaan . Nam .Riisti puuroa, NAMS! Jospa huomen aamuna laittais itekki puurova.
Mää tuon siullekki glögiä, just olen menossa uuestaan kapoille.=)
Toivottavasti siellä on Marlin glögiä, muut on ihan hanurista.
Ulkoistan sen partsille loppubileiden ajaksi..onneks ei oo ku kuuteen asti "sovittu"..veikkaan tosin ettei tuo tajua lähteä vielä sillonkaan.Niputa se!|O
Dippivihannekset kuulostaa todella .Glögi vois olla kiva. Tsihhejä en juo, oon tipattomalla. Mutta kermaviilin vois hakea niin sais tehtyä porkkanoille dippiä. Ja vaikka joku tofupaketti niin vois riisin ja vihreiden linssien kanssa syödä semmosta sitteko kaveri tulee.
ensimmäinen on kyl tehokas ja varma.
Niin minäkin.mie tietäsin miten äijän saa piettyä
Mulla on myös tänään tehtyjä kookospalleroita. Nyt saatto tehä hyvillä mielin ko tulee kaveri syömäään, ja kookoksesta näppyjä saava herkkupeppu ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30412735:Dippivihannekset kuulostaa todella .
:hug: - äitilles ja isälles tai veljelles, siinä on kaksi hyvää paikkaa missä olla ihan omana hurmaavana ittenäs :heart:minneköhän sitä karkais sitten jouluna kun rupee taas ahdistaa se hössötys ja yksinäisyys: /
Kookos on herkkua . Mie näin yhdessä lehdessä kookosjogurtin ohjeen. Ajattelin joku päivä kokeilla sen tekemistä.Mulla on myös tänään tehtyjä kookospalleroita. Nyt saatto tehä hyvillä mielin ko tulee kaveri syömäään, ja kookoksesta näppyjä saava herkkupeppu ei oo kotona